Evanghelia dupa Isus Cristos (Top 10)

Evanghelia dupa Isus Cristos (Top 10)

19,95 Lei

Seria: Top 10+

Recenzie Evanghelia dupa Isus Cristos (Top 10)

Acesta este cel mai polemic roman al lui Jose Saramago.

Evanghelia dupa Isus Cristos reconstruieste viata apocrifa a lui Isus si alege drept teme de studiu vina si responsabilitatea. Desi fusese instiintat ca se pregatea masacrul pruncilor, Iosif isi salveaza doar propriul copil, devenind, prin omisiune, complicele crimei lui Irod. Inseparabil de diavol, umbra si acolitul sau, Dumnezeu nu ezita sa-si condamne la moarte unicul fiu pentru a-si satisface nemarginita sete de putere care, dupa sacrificiul lui Isus, va cere noi si noi varsari de sange

Cartea "Evanghelia dupa Isus Cristos (Top 10)" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Jose Saramago si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Evanghelia dupa Isus Cristos (Top 10) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Evanghelia dupa Isus Cristos (Top 10)" este de 19.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2541-3
Pagini: 420
Format: 10,6 x 18 cm