Evaluarea competentelor digitale. Bacalaureat 2012

Editura Corint
29,90 Lei
021 316 70 53

Recenzie Evaluarea competentelor digitale. Bacalaureat 2012

Aceasta carte se adreseaza in primul rand elevilor de liceu care se pregatesc pentru sustinerea examenului de bacalaureat, oferind o prezentare detaliata a notiunilor necesare sustinerii probei de evaluare a competentelor digitale.

Modul in care este organizata, forma de prezentare a informatiei, printr-o abordare vizuala, pas cu pas, bazata pe exemple si pe o cantitate impresionanta de ilustratii, ofera cititorilor un bun sprijin in pregatirea pentru examen. Comentariile sunt concise si directe, iar explicatiile cu privire la notiunile care trebuie asimilate sunt expuse clar si organizat.

Volumul reprezinta un instrument facil, proiectat sa inlesneasca dobandirea notiunilor de baza, fiind structurat pe baza competentelor care urmeaza a fi evaluate: utilizarea computerului si organizarea fisierelor; editoare de texte; informatie si comunicare; concepte de baza ale Tehnologiei Informatiei (IT); editoare de calcul tabelar; baze de date; prezentari.

Profesorii vor putea folosi la randul lor acest nou instrument didactic la orele dedicate in mod special pregatirii examenului de bacalaureat, pentru eventuale testari partiale sau simulari ale probei de examen. Cartea poate constitui un bun ajutor si pentru cei care doresc sa dobandeasca cele mai importante notiuni legate de utilizarea calculatorului, atat de necesare intr-o societate puternic informatizata, in care computerul joaca un rol foarte important.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Evaluarea competentelor digitale. Bacalaureat 2012", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Bacalaureat, Suport scolar / Informatica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.12.2017. A fost scrisa de Silviu Iulian Dumitru, Oana Camelia Condur, si a fost publicata de editura Corint. Se poate cumpara cartea Evaluarea competentelor digitale. Bacalaureat 2012 prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Evaluarea competentelor digitale. Bacalaureat 2012" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-135-596-2
Pagini: 152
Format: 16,5 x 23,5 cm