Eu, fiul lor. Dosar de securitate

Eu, fiul lor. Dosar de securitate

49,95 Lei

ISBN: 978-973-46-1708-1; ANUL APARITIEI: 2010; NUMAR PAGINI: 576; FORMAT: 160x235
Colectia: document

Recenzie Eu, fiul lor. Dosar de securitate

„Dosarul de Securitate nu este un titlu de noblete postcomunist, ci oglinda deformata a persecutiei intreprinse de un regim comunist prin politia sa politica. Dorin Tudoran a fost unul dintre primii scriitori care au adoptat o atitudine critica fata de politica culturala a PCR. Cu timpul, pozitia lui
s-a radicalizat, critica vizind sistemul in ansamblul sau. O marturie cutremuratoare a infernului pe care Dorin Tudoran l-a trait incepind cu jumatatea anilor ’70, cind este pus sub urmarire de Securitate.” (Radu Ioanid)

„Trebuie sa recunosc ca mi-a facut pur si simplu rau lectura celor 500 de pagini de rapoarte (si de filaj), note, inregistrari, fotografii, sinteze, adresate de ofiteri de Securitate superiorilor lor ierarhici, precum si planuri de masuri scornite de mintile celor din urma si, nu in ultimul rind, «turnatorii» si alte inestimabile contributii ale, vai, colegilor nostri de breasla. Nu mi-am tradat principiile, nici prietenul. Daca asta l-a ajutat si in ce masura in batalia lui (caci batalie pe viata si pe moarte a fost) cu Securitatea, asta v-o poate spune el, Dorin Tudoran.” (Nicolae Manolescu)

„Aceasta carte masiva aduna numai o mica parte din cele peste 10.000 de file din dosarele de Securitate ale lui Dorin Tudoran, unul din putinii nostri disidenti autentici si «pina la capat». Nu e totul, dar e destul pentru a documenta nu doar curajul si caracterul «obiectivului», ci si «teoria si metodologia» de lucru a sinistrei institutii. Din pacate, cartea mai pune in lumina si slabiciunile, lasitatile si tradarile celor de linga noi, uneori, aparent, foarte aproape de noi!” (Liviu Antonesei)

„Securitatea a strins cu sirg, ca un google demonic, birfe, intrigi, mizerie umana, minciuni, deturnari. O carte despre Tudoran care nu e scrisa de Tudoran, ci de o voce colectiva alcatuita din «surse», ofiteri, interceptari, filari. Toti cei care s-au zbatut pentru o viata normala apar in acest dosar ca niste spectre, ca niste aberatii ale sistemului. Culmea e ca tot Securitatea era singura care ne putea lasa un portret atit de autentic si de puternic al unui cetatean roman (unul dintre foarte putinii) care nu s-a lasat calcat in picioare.” (Costi Rogozanu)

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Eu, fiul lor. Dosar de securitate", publicata in 2 categorii, Beletristica / Memorialistica, Istorie / Servicii secrete, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Dorin Tudoran si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Eu, fiul lor. Dosar de securitate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Eu, fiul lor. Dosar de securitate" este de 49.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Eu, fiul lor. Dosar de securitate

Memorie si identitate
Ioan Paul al II-lea