Eu sunt fiica lui Rembrandt

Eu sunt fiica lui Rembrandt

24,95 Lei

Colectia: BIBLIOTECA POLIROM.Proza XXI

Recenzie Eu sunt fiica lui Rembrandt

Inspirata din viata unui personaj istoric real, avind in fundal o drama de familie si imaginea neasteptata a unui triunghi amoros, Eu sint fiica lui Rembrandt spune povestea incercarilor unei tinere de a iesi in lume, de a scapa din umbra tatalui ei: un pictor genial, in acelasi timp un om imprevizibil si neinteles precum intimplarile vietii.

Dupa ce mama ii moare de ciuma si fratele pleaca sa se stabi­leasca intr-un loc indepartat, Cornelia van Rijn, o fata de nici 14 ani, isi da seama ca nu mai are nici un prieten sau confident, cu exceptia tatalui ei, un om foarte dificil. Ajuns in dizgratia clasei privilegiate din Amsterdam pentru ca refuza sa-si ajusteze arta la gusturile patronilor culturali, Rembrandt van Rijn e acum, din cite se birfeste, la un pas de nebunie si nu o mai are decit pe fiica lui.

Insa si ea e bintuita de propriile secrete scandaloase, gasindu-si bucuria doar in intilnirile tainice cu Carel, fiul unui magnat al comertului naval. Dar in viata ei mai este cineva: Neel, ultimul ucenic al tatalui sau, al carui devotament nezdruncinat fata de Rembrandt o uimeste si o emotioneaza profund. Eu sint fiica lui Rembrandt se sprijina indeaproape pe evenimentul istoric, pe fundalul caruia creeaza un scenariu despre maturizarea si emanciparea unei femei de sub umbra coplesitoare a tatalui ce ameninta sa ii eclipseze toate visele.

„Fictiunea de inspiratie istorica, misterul si intriga amoroasa isi impletesc itele, insotind-o pe Cornelia de-a lungul faimoaselor canale din Amsterdam, indemnind cititorul sa mai zaboveasca pret de inca un capitol alaturi de romanul lui Lynn Cullen: o diorama istorica detaliata a lucrurilor ce se petreceau acum mai bine de 300 de ani si o frumoasa poveste de dragoste.” - VOYA

„Povestea Corneliei este frustrant de familiara si este animata de o tinara furioasa, pasionala, insetata de viata si ignorata de parintele ei aiurit, dar genial, marele pictor Rembrandt. Impins de perspectiva asupra lumii pe care o descrie, romanul aluneca inainte si inapoi in timp, iar adevarul istoric apare ici-colo si prin recursul la tablourile celebrului pictor.” - Kirkus Reviews

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Eu sunt fiica lui Rembrandt", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Lynn Cullen si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Eu sunt fiica lui Rembrandt prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Eu sunt fiica lui Rembrandt" este de 24.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-1300-7
Pagini: 248

Pret Eu sunt fiica lui Rembrandt