Estul naivitatilor noastre : Oare ne putem apara prin cuvinte?

Editura Humanitas
39,00 Lei

Recenzie Estul naivitatilor noastre : Oare ne putem apara prin cuvinte?

„În aceste pagini cuvintele sunt mobilizate într-un regim de urgenţă. În joc este o reparaţie a Istoriei şi încercarea de a ieşi dintr-un trecut traumatic. Se trăieşte cu teama că s-ar putea întâmpla din nou ceva rău, altfel rău decât înainte, folosindu-se materialul, distorsiunile şi tehnicile cu care operase răul de până atunci. Pericolul este o nouă adjudecare a scenei publice de către vechii protagonişti, care sunt pe cale să-şi schimbe costumele şi să-şi distribuie rolurile pentru a juca în noua piesă. Una care, pe afisele Istoriei, nu mai poartă titlul de «socialism victorios», ci de «democraţie» şi de «piaţă liberă». Iar nouă ni se cere să asistăm la spectacol – dar fără comentarii! – şi să admirăm «consensual» performanţele contorsionistilor de profesie.

Or, tocmai despre comentarea noii piese a istoriei e vorba în această carte. Ea poate fi revendicată de către orice cărturar naiv. Adică de către cel care nu poate riposta decât cu mâinile goale (cu «cuvintele goale») la marile manevre politice şi la infrastructurile mistificării.“ - Gabriel LIICEANU

Cartea "Estul naivitatilor noastre" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Gabriel Liiceanu si a fost publicata de editura Humanitas. Se poate cumpara cartea Estul naivitatilor noastre prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Estul naivitatilor noastre" este de 39 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-50-3490-0
Pagini: 423

Pret Estul naivitatilor noastre : Oare ne putem apara prin cuvinte?