Eroticon. Tratat despre fictiunea amoroasa

22.96 18.37 Lei

Colectia: Critica si istorie literara

Recenzie Eroticon. Tratat despre fictiunea amoroasa

La baza volumului se afla prelegerile despre literatura erotica pe care le sustin in cadrul cursului de literatura comparata la Facultatea de Litere din Cluj, dar si istoria mea profund personala legata de iubire. De aceea, in biblioteca despre care vorbesc nu intra doar cartile care mi-au fost de ajutor, ci si textele existentiale care sunt barbatul si copiii mei, oamenii pe care ii iubesc, prietenii si studentii mei cei intelepti inainte de vreme, dar care n-au apucat nici sa traiasca totul, nici sa iubeasca pana la capat. - Mihaela Ursa

„In filigranul micului tratat despre fictiunile amoroase consacrate de literatura lumii (un tur interpretativ de forta, de vreme ce perspectiva comparatista face casa buna cu istoria ideilor si chiar cu teoria literaturii) se ascunde o miza majora: redescoperirea lecturii de placere si a relatiei nemediate intre critic si opera. Atit de proteica si de expresiva e vocea autoarei pe tot cuprinsul cartii, incit, vorbind tot timpul pe limba lui Longos, Dante, Cervantes sau Shakespeare, ea reuseste sa atinga inflexiunea rara in care discursul despre amor se transforma el insusi intr-un discurs amoros. O carte careia ii va cadea robit, sint convins, chiar si cititorul fara tragere de inima spre critica.” - Alex Goldis

"Alcătuit pe modelul povestirilor în ramă de tip deca-meronic, romanul începe cu relatarea modalităţilor diferite în care două surori, Justine şi Juliette, rezolvă criza existenţială..." Continuare...

"Unde se arată trei feluri de suflet Totuşi, Marsilio Ficino se desprinde de medicina antică atunci când relativizează caracterul malign al acestui furor erotic, imputându-1 proastei..." Continuare...

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Eroticon. Tratat despre fictiunea amoroasa", publicata in 2 categorii, Beletristica / Critica literara, Beletristica / Literatura romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Mihaela Ursa si a fost publicata de editura Cartea Romaneasca. Se poate cumpara cartea Eroticon. Tratat despre fictiunea amoroasa prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Eroticon. Tratat despre fictiunea amoroasa" este de 18.368 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-23-2962-7
Pagini: 212

Pret Eroticon. Tratat despre fictiunea amoroasa