Eric

Eric

19,99 Lei

Volumul 9 din seria Lumea disc

Recenzie Eric

Eric este a noua carte din seria Lumea Disc - cea mai amuzanta serie fantastica a tuturor timpurilor

Albinele mortii sunt mari si negre, zumzaie gros si sumbru, isi tin mierea in faguri de ceara albi ca lumanarile din altar. Mierea este neagra ca noaptea, groasa ca pacatul si dulce ca melasa. Este bine cunoscut faptul ca opt culori alcatuiesc albul. Dar exista, de asemenea, opt culori de negru, pentru cei ce le pot vedea, iar stupii Mortii se afla in iarba neagra din livada neagra de sub coroanele stravechi, negru inmugurite ale copacilor care, in cele din urma vor produce mere care... sa spunem... nu vor fi rosii. - fragment

Cartea "Eric" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Terry Pratchett si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Eric prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Eric" este de 19.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2008
ISBN: 978-973-103-842-1
Pagini: 154