Enigma la mansarda

Enigma la mansarda

Editura Nemira
29,90 Lei

Colectia: Suspans

Recenzie Enigma la mansarda

Cine l-a ucis pe bătrânul profesor al cărui cadavru este descoperit într-o mansardă? Tânăra lui sotie sau amantul ei? Fiul ilegitim, mama sau vreun amic al acestuia? Din colectia de numismatică a victimei lipsesc câteva monede foarte valoroase. Criminalul sau altcineva a furat si un desen de Ingres, pe care l-a înlocuit o reproducere.

Rodica-Ojog Brasoveanu, romancieră de calibru, stie să creeze piste false. Însă, la sfârsitul povestii, îsi răsplăteste cititorul cu dezlegarea enigmei.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Enigma la mansarda", publicata in 3 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Romane politiste, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.10.2015. A fost scrisa de Rodica Ojog-Brasoveanu si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Enigma la mansarda prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Enigma la mansarda" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: martie 2012
ISBN: 978-606-579-326-2
Pagini: 256
Format: 12 x 22 cm

Pret Enigma la mansarda

Deania neagra
Alexandru Petria
24.00 RON
Momente. Schite
Ion Luca Caragiale

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Enigma la mansarda. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Rodica Ojog-Brasoveanu

Rodica Ojog-Brasoveanu a publicat inca 41 carti prezente in libraria noastra, Ochii jupanitei Ed. a II - a - 2006, 320 de pisici negre, A inflorit liliacul, Agentul Secret Al Lui Altin-Bey, Agentul secret al lui Altin-Bey (Hardcover), Al cincilea as : Editia a II - a, Al cincilea as, Al cincilea as (Hardcover), Ancheta în infern, Anonima de miercuri, Apel din necunoscut. Hardcover, Barbatii sunt niste porci, Barbatii sunt niste porci : Editia a III - a, Buna seara, Melania! (Hardcover), Cianura pentru un suras (Hardcover), Cianura pentru un suras, 2 vol., Cocosatul are alibi, Cosmar, Disparitia statuii din parc, Enigma la mansarda, Fiara, Grasa si proasta : Editia a III - a, Grasa si proasta, Intalnire la Elysee, Letopisetul de argint, Logofatul de taina, Logofatul de taina (Hardcover), Moartea semneaza indescifrabil, Necunoscuta din congelator, O toaleta a la Liz Taylor, Ochii Jupanitei Ed. a III - a - 2008, Omul de la capatul firului (Hardcover), Poveste imorala, Poveste imorala. Editia a III - a, Razbunarea slutilor, Sa nu ne uitam la ceas, Sa nu ne uitam la ceas 2008, Stilet cu sampanie (Hardcover), Telefonul din bikini, Violeta din safe, Vulturul dincolo de cornul lunii, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053