Enciclopedie ilustrata pentru copii : O lume intreaga in imagini

Editura Niculescu
79,90 Lei

Anul aparitiei : 2008 Numar de pagini : 224 ISBN : 973-748-311-9

Recenzie Enciclopedie ilustrata pentru copii : O lume intreaga in imagini

UN UNIVERS AL CUNOAŞTERII! „Vreau să ştiu!” par cuvinte scrise în fruntea oricărui copil. Şi, dacă nu i-ar fi scrise aşa, la vedere, ştim cu toţii că tot despre aşa ceva ar fi vorba în mintea lui. E simplu doar, un copil e, cum altfel decât curios. Curios să bage la cap şi lucruri cuminţi, şi prostii. Cum cartea – şi pe-asta o ştim cu toţii – este cea care, în general, se ocupă de învăţămintele la locul lor, e plină de pilde şi îndreptări, nici că-i fel mai potrivit pentru a-i ostoi micului curios setea de cunoaştere decât a-i da pe mâini lectura potrivită... Urmărind un concept devenit aproape consacrat în domeniul educaţional al enciclopediilor dedicate copiilor (capitolele tematice), cu consistenţa unui auxiliar (sintetizând cunoştinţele dobândite în şcoală, îmbogăţindu-le la tot pasul), Enciclopedia ilustrată pentru copii îşi susţine demersul informaţional, cu deosebire diversificat, pe o multitudine de fascinante tablouri panoramice, ilustrând aspecte ale vieţii planetei, oferind celor mici, de la 3 ani în sus, o largă deschidere către lumea de azi, ajutându-i s-o descopere în mai toate amănuntele, stimulându-le apanajul vârstei, curiozitatea. O carte de căpătâi pentru orice copil – asigurându-i o pregătire temeinică pentru viitorii ani de şcoală, călăuzindu-i cu nădejde paşii şi pe parcursul primelor clase –, una care, de-acum încolo, îi va deveni un prieten aproape nedespărţit, ajungând să fie preţuită de părinţi şi recomandată de pedagogi, volumul încheagă din imagini adevărate poveşti şi mijloceşte asimilarea de cunoştinţe multiple despre lumea înconjurătoare. Iar pentru întrebările care încă le-ar mai putea da ghes celor mici, o anexă consistenţă a cărţii, un Dicţionar, de la A la Z, le vine în ajutor, aducând completări spectaculoase şi detaliind 74 dintre cele mai importante articole tematice din cuprinsul volumului. Pentru a-şi împlini caracterul ştiinţific, enciclopedia dispune de logistica cuvenită, a unui indice, menit căutărilor ţintite şi rapide, trimiţând la noţiunile introduse de cele şase mari capitolele tematice sau de Dicţionarul de la A la Z. Cuprins: • Din viaţa de zi cu zi • La drum • Pământul nostru • Despre istoria omenirii • Din lumea plantelor • Despre viaţa animalelor • De la A la Z (dicţionar) • Indice.

Cartea "Enciclopedie ilustrata pentru copii" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Enciclopedii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Cornelius Retting, Gerd Hintermaier, Manfred Schmeing, si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Enciclopedie ilustrata pentru copii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Enciclopedie ilustrata pentru copii" este de 79.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Enciclopedie ilustrata pentru copii : O lume intreaga in imagini

Animale de companie
Tessloff