Enciclopedia Gale a fenomenelor neobisnuite si inexplicabile : Volumul III

Editura All
49,90 Lei

Volumul 3 din seria Enciclopedia Gale

Recenzie Enciclopedia Gale a fenomenelor neobisnuite si inexplicabile : Volumul III

Enciclopedia Gale a fenomenelor neobişnuite şi inexplicabile oferă informaţii cuprinzătoare şi obiective despre mistere fără răspuns, capacităţi paranormale, fenomene religioase, magie, fenomenul OZN şi mituri apărute în diverse culturi. Cele trei volume sunt foarte bogate în informaţii, constituind un instrument valoros, care le oferă utilizatorilor oportunitatea de a evalua numeroasele ipoteze şi contraipoteze privitoare la fenomenele enigmatice. Multe dintre aceste ipoteze au fost expuse de-a lungul timpului în filme, emisiuni radiofonice, cărţi şi Internet, dar în niciunul dintre cazuri nu au fost atâtea informaţii solide şi obiective. Subiectele controversate sunt prezentate din mai multe puncte de vedere, iar senzaţionalismul a fost ţinut la distanţă, aşa încât credibilitatea subiectelor abordate să rămână neatinsă. Maniera de prezentare le permite cititorilor să-şi utilizeze abilităţile cognitive critice pentru a delimita faptele de ficţiune, opiniile de dogmă şi adevărul de legendă pentru fiecare enigmă care a intrigat, uimit sau vrăjit omenirea, de-a lungul secolelor.

Enciclopedia este formată din paisprezece capitole mari, acoperind o gamă largă de subiecte de interes: Misterele lumii de dincolo, Şamanii, spiritismul şi misticii, Fenomenele religioase, Religiile şi cultele misterelor, Societăţile secrete, Magia şi vrăjitoria, Profeţia şi divinaţia, Obiectele de putere şi mister, Locurile de mister şi putere, Spiritele şi fantomele, Creaturile misterioase, Enigmele minţii, Superstiţiile şi legendele urbane, Invadatorii din spaţiu. După fiecare capitol o secţiune de lecturi suplimentare face trimitere la cărţile, publicaţiile, programele TV, site-urile de Internet, filmele şi documentele folosite, oferind cititorului bogate oportunităţi de cercetare a subiectului pe cont propriu.

Brad E. Steiger a scris peste 150 de cărţi, difuzate în peste 17 milioane exemplare. Printre numeroasele sale lucrări se află biografii, cărţi despre fenomene paranormale, spiritualitate, OZN şi crime neelucidate.

Sherry Hansen Steiger este coautoare, alături de el, a 24 de lucrări, tratând o varietate de subiecte din domeniul enigmelor.

Ambii soţi au fost consultanţi pentru emisiuni de televiziune precum Viziuni şi Enigme nerezolvate.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Enciclopedia Gale a fenomenelor neobisnuite si inexplicabile", publicata in 2 categorii, Enciclopedii si atlase / Enciclopedii, Paranormal / Mistere, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Brad E. Steiger, Sherry Hansen Steiger, si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Enciclopedia Gale a fenomenelor neobisnuite si inexplicabile prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Enciclopedia Gale a fenomenelor neobisnuite si inexplicabile" este de 49.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: martie 2012
ISBN: 978-973-571-982-1
Pagini: 320