Enciclopedia concisa britannica

Enciclopedia concisa britannica

299,00 Lei

Recenzie Enciclopedia concisa britannica

Enciclopedia Britanică a devenit, în timp, sursa supremă de referinţă pentru toate domeniile de informare, la orice vârstă, acasă sau la birou. Conţine peste 28.000 de articole, ordonate alfabetic. Fiecare articol variază între 50 şi 1.000 de cuvinte, întreg textul conţinând peste 2,6 milioane de cuvinte. Informaţiile sunt completate şi exemplificate cu peste 2.000 de imagini, respectiv, 1.800 de fotografii, 190 de cărţi, 150 de schiţe şi 30 de tabele iar 5 % din volumul lucrării reprezintă articole despre realităţi româneşti, concepute de autori din România.

Sunt prezentate într-un singur volum, printr-o selecţie riguroasă, informaţii despre fiecare domeniu al cunoaşterii: artă, afaceri, IT (informatică), geografie, istorie, literatură, medicină, ştiinţe politice, filozofie, ştiinţă, sport. Ultima ediţie este actualizată cu cele mai noi descoperiri din tehnologie, lumea afacerilor, îmbinând tematicile clasice cu cele contemporane, respectiv, muzica rock, globalizarea, tehnologia digitală sau sportul.Conţine, de asemenea, cele mai recente hărţi geografice şi ale densităţii populaţiei, ale răspândirii religiilor în lume sau ale fusului orar.

Cartea "Enciclopedia concisa britannica" a fost publicata in categoria Enciclopedii si atlase / Enciclopedii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. Se poate cumpara cartea Enciclopedia concisa britannica prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Enciclopedia concisa britannica" este de 299 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2009
ISBN: 978-973-675-553-8
Pagini: 2512