Elefantii nu uita niciodata

Elefantii nu uita niciodata

22,99 Lei

Recenzie Elefantii nu uita niciodata

"Cine a ucis pe cine?" Această întrebare este pusă de scriitoarea de romane poliţiste Ariadne Oliver. Însă, de data asta, nu este vorba de o intrigă din romanele ei, ci de o crimă adevarată ce a avut loc în trecutul ei.

Un caz aparent de dublă sinucidere, în care şi-au pierdut viaţa doi prieteni de-ai ei în urmă cu 12 ani, se întoarce să o bântuie, aşa că Ariadne îl cheamă în ajutor pe bunul ei prieten Hercule Poirot. Dacă memoria nu-l înşală pe Poirot, crima - la fel ca istoria - are tendinţa neplăcută să se repete...

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Elefantii nu uita niciodata", publicata in 2 categorii, Beletristica / Romane politiste, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Agatha Christie si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Elefantii nu uita niciodata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Elefantii nu uita niciodata" este de 22.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2012
ISBN: 9786066092302
Pagini: 250

Pret Elefantii nu uita niciodata

Nemesis
Agatha Christie
22.99 RON
Un studiu in rosu
Sir Arthur Conan Doyle
O crima anuntata. Editie 2011
Agatha Christie
22.99 RON
Firma
John Grisham
Ucigasul abc
Agatha Christie
22.99 RON
Zece negri mititei
Agatha Christie
22.99 RON
Ancheta
Michael Connelly
23.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Elefantii nu uita niciodata. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Agatha Christie

Agatha Christie a publicat inca 58 carti prezente in libraria noastra, 13 la cina, Cadavrul din biblioteca, Ceasurile, Cei cinci purcelusi, Crima din Mesopotamia, Crima din Orient Express, Crima la vicariat, Crima pe terenul de golf, Cu cartile pe masa, Doamna McGinty a murit , Dupa inmormantare, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 9 - 10, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 5 - 6, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 7 - 8, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 3 - 4, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 13 - 14, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 11 - 12, Hotel Bertram, Intalnire cu moartea, Misterul trenului albastru , Moarte in nori, Moarte pe Nil, Muncile lui Hercule, Nemesis, O crima anuntata. Editie 2011, O supradoza de moarte, Oglinda sparta, Petrecerea de Halloween, Pisica printre porumbei, Tragedie in trei acte, Triunghiul etern, Ucigasul abc, Zece negri mititei, Cei patru mari, Chiparosul trist, Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?, Conacul dintre dealuri, Craciunul lui Poirot , Crima in Mesopotamia , Cum bate valul, Doamna McGinty a murit, Hercule Poirot seria 1 : Episoadele 1 - 2, Jocuri de oglinzi, Mana ascunsa, Martorul mut, Martorul mut, Mina ascunsa, Misterioasa afacere de la Styles, Misterul crimei fara cadavru, Misterul din Caraibe, O crima anuntata, Pericol la End House, Poirot: Primele cazuri, Raul sub soare, Set colectie - Seria Poirot , Trenul de Paddington, Vanatoarea de crime, Zece negri mititei. Editie 2011, dintre care primele 33 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053