El e cu minciuna, ea vorbeste-ntruna. Editia a III-a, adaugita

30,00 Lei

Seria: Allan & Barbara Pease

Recenzie El e cu minciuna, ea vorbeste-ntruna. Editia a III-a, adaugita

El e cu minciuna, ea vorbeşte-ntruna descrie cercul vicios în care se învârtesc mii de femei şi de bărbaţi, ameninţându-se unul pe celălalt cu cicăleala, cu minciunile, cu şantajul emoţional, cu obiceiurile proaste, cu prejudecăţile. Ieşirea din acest cerc vicios este posibilă numai dacă sunteţi în cunoştinţă de cauză. Mai întâi trebuie să acceptaţi că în faţa dumneavoastră se află un(o) necunoscut(ă), o fiinţă care poate fi minunată cu condiţia să-i citiţi cu atenţie manualul de utilizare, după care veţi fi gata să învăţaţi o nouă limbă, masculină sau feminină, după caz.

Înarmaţi cu aceste instrumente, cu multă bunăvoinţă şi cu răbdare, recunoscându-vă cu sinceritate în exemplele date, veţi fi gata să porniţi într-o aventură a cunoaşterii plină de adevăruri simple, presărată cu bancuri, cu maxime şi mai ales cu soluţii clar exprimate şi simplu de aplicat.
Folosiţi această carte ca pe un simulator al vieţii de cuplu şi veţi înţelege că niciodată nu e prea târziu pentru a trăi fericirea în doi.

Allan Pease, australian de origine, este cel mai cunoscut specialist din lume în limbajul trupului. Sfaturile sale pe tema imaginii publice sunt apreciate de oameni din cele mai diferite do­menii, de la directori executivi la politicieni, prezentatori de televiziune şi vedete rock. Programul său audio şi video de instruire este inclus în numeroase cursuri de pregătire pentru afaceri.

Allan Pease este, de asemenea, recunoscut pentru succesele sale editoriale, care se află printre cel mai bine vândute cărţi din lume; The Definitive Book of Body Language s-a vândut în mai multe milioane de exem­plare şi a fost tradusă în 32 de limbi. La editura Curtea Veche i-au apărut lucrările Întrebările sunt, de fapt, răspunsuri (2001), De ce bărbaţii se uită la meci şi femeile se uită în oglindă (2001), Abilităţi de comunicare (2007), Cât de compatibili sunteţi? Manualul relaţiilor (2007), De ce bărbaţii sunt neglijenţi, iar femeile, mereu prevăzătoare (2008), Limbajul trupului în mediul de afaceri (2011), De ce bărbaţii au mereu nevoie de sex, iar femeile de dragoste (2011), majoritatea fiind scrise în colaborare cu soţia sa, Barbara Pease.

Barbara Pease face parte din conducerea organizaţiei Pease Training International, care produce filme şi organizează cursuri de instruire şi seminarii pentru afaceri şi agenţii guvernamentale. Este autoarea bestsellerului internaţional Memory Language şi ţine conferinţe despre comportament şi îngrijire.

Cartea "El e cu minciuna, ea vorbeste-ntruna. Editia a III-a, adaugita" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Allan Pease, Barbara Pease, si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea El e cu minciuna, ea vorbeste-ntruna. Editia a III-a, adaugita prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "El e cu minciuna, ea vorbeste-ntruna. Editia a III-a, adaugita" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-300-0
Pagini: 400

Pret El e cu minciuna, ea vorbeste-ntruna. Editia a III-a, adaugita