Ne putem lua ramas-bun de mai multe ori

Ne putem lua ramas-bun de mai multe ori

40,00 Lei

Recenzie Ne putem lua ramas-bun de mai multe ori

Ultima carte a lui David Servan-Schreiber. După 19 ani în care a reprezentat speranţa tuturor acelora care se confruntă cu cancerul, autorul celebrelor „Vindecă” şi „Anticancer”, aflat în pragul marii treceri, aruncă o privire clarificatoare înapoi. „Ştiam că mai devreme sau mai târziu acestă clipă va veni. Puteam să amân finalul, să câştig timp, dar am ştiut că în cele din urmă va urma marea recidivă. Ultima.” Ce rămânea deci din întreaga sa viaţă şi operă, care ar putea purta numele generic de „Anticancer”?

David Servan Schreiber recunoaşte cu francheţe felurile în care s-a abătut de la propriile sale sfaturi. Confirmand încă odată revoluţionarul său program anticancer, de la dietă până la odihnă şi meditaţie, de la mişcare până la activităţi creatoare, introduce în poveste mai multe cazuri clinice şi oferă o perspectivă recalibrată asupra problemei, scoţând în evidenţă elemente pe care el însuşi le-a ignorat.

Este cartea unui învingător. Milioane de oameni au beneficiat de pe urma experienţei sale de explorator. În ultimă instanţă, această carte ne arată că există multe moduri de a pleca şi că suntem mult mai mult decât un trup muritor. Curajul, onestitatea, puterea de investigaţie ştiinţifică, seninătatea şi clarviziunea lui David Servan Schreiber îl plasează printre aceia care au darul de a lăsa în urma lor o lume mai bună.

David Servan Schreiber, doctor în medicină, profesor de psihiatrie la Universitatea din Pittsburg, cofondator al Centrului de Medicină Integrativă, conducător al Laboratorului de Neurologie şi Ştiinţe Cognitive din cadrul Institutului Naţional American de Medicină, a publicat zeci de articole ştiinţifice şi este autorul a două cărţi bestseller: „Vindecă” şi „Anticancer”, publicate în milioane de exemplare. A murit în iulie 2011.

Cartea "Ne putem lua ramas-bun de mai multe ori" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de David Servan-Schreiber si a fost publicata de editura Elena Francisc Publishing. Se poate cumpara cartea Ne putem lua ramas-bun de mai multe ori prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ne putem lua ramas-bun de mai multe ori" este de 40 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ne putem lua ramas-bun de mai multe ori

Dao, Marele Luminator
Huai Nan Zi