Educatia Fizica in gradinita

Educatia Fizica in gradinita

14,50 Lei

Recenzie Educatia Fizica in gradinita

Cartea " Educatia Fizica in gradinita" a fost publicata in categoria Stiinte / Pedagogie. Educatie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Stefania Antonovici si a fost publicata de editura Didactica Publishing House. Se poate cumpara cartea Educatia Fizica in gradinita prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul " Educatia Fizica in gradinita" este de 14.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Educatia Fizica in gradinita

Despre pedagogie
Immanuel Kant
11.00 RON
Aplicaţii ale noului curriculum pentru învăţământul preşcolar VOL I
Filofteia Grama, Mioara Pletea, Angela Sesovici, Viorica Preda, Angela Ciobotaru
29.00 RON
Imaginatia in predare si invatare
Egan Kieran
12.90 RON
Noi metode si strategii pentru managementul clasei
Jerry Olsen, Thomas W. Nielsen
14.90 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Educatia Fizica in gradinita. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Stefania Antonovici

Stefania Antonovici a publicat inca 30 carti prezente in libraria noastra, Activitati matematice - grupa mare pregatitoare 5-6 ani, Activitati matematice - grupa mare pregatitoare 6-7 ani, Activitati matematice - grupa mica 3-4 ani, Alege si potriveste (joc didactic), Caiet de lucru pentru educatoare : grupa mijlocie 4-5 ani (evaluarea si observarea dezvoltarii copiilor prescolari), Caiet de lucru pentru educatoare : grupa mica 3-4 ani (evaluarea si observarea dezvoltarii copiilor prescolari), Cunoasterea mediului - grupa mare - pregatitoare 5-6 ani, Cunoasterea mediului cu Rita-gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani, Cunoasterea mediului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mijlocie 4-5 ani, Educarea limbajului - extindere. Indrumator pentru educatoare, Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mijlocie 4-5 ani, Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a II-a, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a III-a, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea I, Invatam sa numaram 5-7 ani, Jocul literelor si al cuvintelor (4-7 ani) - planse, Jocuri - exercitiu pentru activitati alese, Jocuri didactice pentru activitatile matematice din gradinita, Jocuri interdisciplinare , Jocuri si activitati alese, Matematica pentru cei mici (4-5 ani), Ne pregatim de scoala, Povestea literelor : Nivel 2, 5-7 ani , Stiti sa circulati corect? : Educatie rutiera pentru prescolari, Activitati matematice cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani, Activitati matematice cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mijlocie 4-5 ani, Aplicatii ale metodei proiectelor - Ghid pentru educatoare, Obiceiuri si traditii de Craciun, Povestim dupa ilustratii (planse), dintre care primele 25 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053