Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru  : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani

Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani

Editura Aramis
6,80 Lei

Recenzie Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani

Avizat MECTS nr. 49 047 / 25.07.2011

Cu o abordare transdisciplinara, caietul constituie un sprijin real in activitatile de educare a limbajului, destinate prescolarilor de grupa mica, carora li se propun sarcini atractive, adaptate particularitatilor lor de varsta, constituind un sprijin real in eficientizarea demersului educational.

Cu ilustratii sugestive, materialul prezinta indragitele personaje, Rita-Gargarita si Greierasul Albastru, care ii invita pe copii sa-si insuseasca, in mod atractiv, cunostinte referitoare la sunet, cuvant, propozitie, povesti, toate acestea fiind indispensabile unei integrari cu succes in ciclul prescolar.
Materialul este conceput in maniera transdisciplinara si abordeaza metode moderne de invatamant, atractive, care urmaresc o participare activa din partea prescolarilor.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru ", publicata in 2 categorii, Invatamant prescolar / Educarea limbajului, Suport scolar / Gradinita, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Stefania Antonovici si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru " este de 6.8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-679-854-2
Pagini: 32
Format: 20,5 x 26 cm

Pret Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani

Scandal in oala cu ciorba
Despina Dasicomis
6.00 RON
Jocul literelor si al cuvintelor (4-7 ani) - planse
Stefania Antonovici, Alice Nichita
11.00 9.90 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Stefania Antonovici

Stefania Antonovici a publicat inca 30 carti prezente in libraria noastra, Activitati matematice - grupa mare pregatitoare 5-6 ani, Activitati matematice - grupa mare pregatitoare 6-7 ani, Activitati matematice - grupa mica 3-4 ani, Alege si potriveste (joc didactic), Caiet de lucru pentru educatoare : grupa mijlocie 4-5 ani (evaluarea si observarea dezvoltarii copiilor prescolari), Caiet de lucru pentru educatoare : grupa mica 3-4 ani (evaluarea si observarea dezvoltarii copiilor prescolari), Cunoasterea mediului - grupa mare - pregatitoare 5-6 ani, Cunoasterea mediului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mijlocie 4-5 ani, Cunoasterea mediului cu Rita-gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani, Educarea limbajului - extindere. Indrumator pentru educatoare, Educarea limbajului cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mijlocie 4-5 ani, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a II-a, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a III-a, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea I, Invatam sa numaram 5-7 ani, Jocul literelor si al cuvintelor (4-7 ani) - planse, Jocuri - exercitiu pentru activitati alese, Jocuri didactice pentru activitatile matematice din gradinita, Jocuri interdisciplinare , Jocuri si activitati alese, Matematica pentru cei mici (4-5 ani), Ne pregatim de scoala, Povestea literelor : Nivel 2, 5-7 ani , Stiti sa circulati corect? : Educatie rutiera pentru prescolari, Educatia Fizica in gradinita, Activitati matematice cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mijlocie 4-5 ani, Activitati matematice cu Rita-Gargarita si Greierasul Albastru : Caiet pentru grupa mica 3-4 ani, Aplicatii ale metodei proiectelor - Ghid pentru educatoare, Obiceiuri si traditii de Craciun, Povestim dupa ilustratii (planse), dintre care primele 24 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053