ECDL - Modulul 4. Excel

ECDL - Modulul 4. Excel

Editura All
14,90 Lei

ISBN: 973-684-627-4 NR. PAGINI: 136

Recenzie ECDL - Modulul 4. Excel

Cartea "ECDL - Modulul 4. Excel" a fost publicata in categoria Calculatoare si internet / ECDL si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Bernard Eder, Willibald Kodyn, Franz Lechner, si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea ECDL - Modulul 4. Excel prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "ECDL - Modulul 4. Excel" este de 14.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Format: carte_cd

Pret ECDL - Modulul 4. Excel

ECDL -Modulul 5. Acces
Bernard Eder, Willibald Kodyn, Franz Lechner
14.90 RON
ECDL - Modulul 7. Internet
14.90 RON
ECDL- Modulul 1. ABC-ul computerelor
24.90 RON
ECDL - Modulul 6. Power Point
14.90 RON
ECDL - Modulul 2. Windows XP
13.41 RON
ECDL - Word pentru avansati
19.90 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea ECDL - Modulul 4. Excel. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Bernard Eder

Bernard Eder a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, ECDL - Modulul 6. Power Point, ECDL - Modulul 7. Internet, ECDL - Word pentru avansati, ECDL -Modulul 5. Acces, ECDL- Modulul 1. ABC-ul computerelor, ECDL - Excel avansati, ECDL - Modulul 2. Windows XP, ECDL - Modulul 3. Word, Pachet ECDL, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Willibald Kodyn

Willibald Kodyn a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, ECDL - Modulul 6. Power Point, ECDL - Modulul 7. Internet, ECDL - Word pentru avansati, ECDL -Modulul 5. Acces, ECDL- Modulul 1. ABC-ul computerelor, ECDL - Excel avansati, ECDL - Modulul 2. Windows XP, ECDL - Modulul 3. Word, Pachet ECDL, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Franz Lechner

Franz Lechner a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, ECDL - Modulul 6. Power Point, ECDL - Modulul 7. Internet, ECDL - Word pentru avansati, ECDL -Modulul 5. Acces, ECDL- Modulul 1. ABC-ul computerelor, ECDL - Excel avansati, ECDL - Modulul 2. Windows XP, ECDL - Modulul 3. Word, Pachet ECDL, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053