Dumnezeu si minunile din viata noastra

Dumnezeu si minunile din viata noastra

Editura For You
15,00 Lei

Recenzie Dumnezeu si minunile din viata noastra

Aceasta este cartea Momente de gratie de Neale Donald Walsch, retiparita cu acest nume, la dorinta autorului. Cartea este o continuare fireasca a seriei de carti CONVERSATII CU DUMNEZEU, de acelasi autor, care, pe lânga cele trei volume cu acelasi titlu, mai cuprinde si PRIETENIE CU DUMNEZEU si COMUNIUNE CU DUMNEZEU, carti în care autorul poarta un dialog neobisnuit cu divinitatea.

Aceste carti au avut un impact deosebit pe întreaga planeta, fiind traduse în 30 de limbi si publicate în tiraje de milioane de exemplare. Se pare ca, în foarte scurt timp, au devenit cele mai citite carti de pe glob. Editura FOR YOU are bucuria de a le prezenta cititorilor din România, împreuna cu alte carti de aceeasi valoare.
Momente de gratie a aparut ca o urmare fireasca a acestui impact urias, autorul primind nenumarate scrisori de la cititori care au relatat momente din viata lor în care Dumnezeu le-a atins, pe neasteptate viata.

Neale Donald Walsch, împreuna cu sotia sa,Nancy Walsch, au preluat câteva dintre aceste relatari minunate si uluitoare si le-au completat cu comentarii adecvate, prin care explica ceea ce s-a întâmplat, în lumina cunoasterii oferite de materialul cuprins în ciclul Conversatii cu Dumnezeu. Este foarte important de mentionat faptul ca aceste carti nu apartin nici unui curent religios, ci reprezinta trairile oricaruia dintre noi, trairi pe cere le avem cu totii, deoarece Dumnezeu e în permanenta alaturi de noi – doar ca nu stim sa-L vedem si sa-L auzim.
Aceasta este si menirea cartii Momente de gratie – sa ne faca sa constientizam prezenta de clipa de clipa a Divinitatii în viata noastra – în toate modurile, pe toate caile, în toate felurile.

Iata ce spune autorul, când îsi prezinta cartea:
Întrebarea la care vreau ca aceasta carte sa raspunda, în cele din urma, nu este daca o multime de oameni traiesc cu adevarat experienta unor Momente de Gratie. Întrebarea este, ce fac dupa aceea, oamenii care traiesc asemenea experiente? ..
Trebuie sa ne împartasim povestirile despre lucrurile sacre pe care le cunoastem, pe care le-am învatat în cele mai sacre momente ale vietii. Asta, deoarece în aceste momente sacre, în aceste Momente de Gratie, adevarurile sacre sunt transformate în ceva real pentru întreaga civilizatie. Şi, prin trairea celor mai sacre adevaruri, avanseaza o cultura, pe masura ce evolueaza universul – iar prin esecul de a trai aceste adevaruri, moare o cultura. Neale Donald Walsch.

Neale Donald Walsch locuieste în Ashland, Oregon, împreuna cu sotia sa, Nancy. Împreuna, ei au pus bazele Fundatiei Conversatii cu Dumnezeu, o organizatie non-profit al carei scop este de a sprijini procesul de vindecare al lumii, facând cunoscute mesajele din aceste carti unui numar cât mai mare de oameni, într-un timp cât mai scurt. Dl. Walsch calatoreste în întreaga lume, tinând prelegeri, organizând ateliere si cursuri pe baza Noilor Revelatii.

Cartea "Dumnezeu si minunile din viata noastra" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Neale Donald Walsch si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Dumnezeu si minunile din viata noastra prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dumnezeu si minunile din viata noastra" este de 15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-639-006-4
Pagini: 197
Format: 14 x 20 cm