Dumbrava Minunata : Zana Lacului si alte povestiri

Editura Agora
13,50 Lei

Recenzie Dumbrava Minunata : Zana Lacului si alte povestiri

"Dumbrava minunata" este descrierea peripetiilor prin care a trecut o fetita Lizuca si cainele ei Patrocle pe parcursul drumului pe care l-au strabatut de la casa fetitei pana la casa bunicilor fetitei.

Dupa moartea mamei Lizucai , tatal acesteia, domnul Vasilian s-a recasatorit cu o doamna pe care o chema Maria Papazoglu, si care nu o agrea deloc pe fetita. Lizuca fusese crescuta de bunicii ei din partea mamei,insa dupa casatorie tatal sau a luat-o acasa si nu i-a mai dat voie sa-si vada bunicii, deoarece mama vitrega spunea ca a fost porost crescuta de bunici si nu a primit o educatie corespunzatoare cu pozitia lor sociala.

Cartea "Dumbrava Minunata" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 08.05.2014. A fost scrisa de Mihail Sadoveanu si a fost publicata de editura Agora. Se poate cumpara cartea Dumbrava Minunata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dumbrava Minunata" este de 13.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Dumbrava Minunata : Zana Lacului si alte povestiri

Fiul Arhanghelului Mihail
Allan Massie