Dumbrava minunata

Dumbrava minunata

Editura Gramar
9,00 Lei

Anul aparitiei : 2006; Numar de pagini : 48; ISBN : 978-973-591-538-3; Editia a III - a

Recenzie Dumbrava minunata

Cartea "Dumbrava minunata" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Carti pentru copii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 28.05.2014. A fost scrisa de Mihail Sadoveanu si a fost publicata de editura Gramar. Se poate cumpara cartea Dumbrava minunata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dumbrava minunata" este de 9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Dumbrava minunata

Ultimul Elf
Silvana De Mari
Incetul cu-ncetul, invat alfabetul
Romanciuc Vasile
Sexul explicat adolescentilor
Madueno Conchita
70.00 RON

1. Dumbrava minunata de rolea anca la 09.12.2011

Este o carte specifica copiilor care sunt abia la inceput de drum in legatura cu cartile de citit, dar care este foarte educativa si pentru un om matur

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Dumbrava minunata. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mihail Sadoveanu

Mihail Sadoveanu a publicat inca 25 carti prezente in libraria noastra, Fratii Jderi. Volumul I (BPT), Fratii Jderi. Volumul II (BPT), Fratii Jderi. Volumul III (BPT), Zodia Cancerului sau vremea Ducai-Voda (BPT), Alexandria. Esopia, Baltagul : Creanga de aur, Baltagul, Domnu` Trandafir : In padurea Petrisorului si alte povestiri, Dumbrava Minunata : Zana Lacului si alte povestiri, Fratii Jderi , Fratii Jderi : Volumele I si II, Hanu Ancutei. Tara de dincolo de negura, Hanul Ancutei, Neamul Şoimăreştilor, Neamul Soimarestilor, Neamul Soimarestilor, Nicoara Potcoava, Nunta Domnitei Ruxanda, Ochi de urs si alte povestiri, Pagini de jurnal si documente inedite, Soimii, Tara de dincolo de negura, Viaţa lui Ştefan cel Mare, Viata lui Stefan cel Mare, Zodia Cancerului sau Vremea Ducai-Voda, dintre care primele 4 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053