Drum spre niciunde. O calatorie cu fiul meu

Editura Niculescu
24,99 Lei

Recenzie Drum spre niciunde. O calatorie cu fiul meu

Romanul Drum spre niciunde. O călătorie cu fiul meu al lui Martin Vopěnka descrie o călătorie emoţionantă a tatălui şi a fiului care şi-a pierdut recent mama. De fapt este vorba despre un jurnal de călătorie dublu, în care pe fundalul descrierii unor ţări străine (Grecia, Italia, Bulgaria) şi al întâmplărilor pline de peripeţii prin care trec cei doi, are loc o introspecţie în sufletul uman. Drumul spre niciunde, care nu are un scop precis şi nu se sfârşeşte odată cu terminarea vacanţei, atinge momentul culminant în România.

Nu este un lucru întâmplător, deoarece Martin Vopěnka s-a inspirat din atmosfera munţilor din România şi în alte două cărţi anterioare. De data aceasta, scriitorul îi lasă pe cei doi eroi să ajungă aici pentru a-i supune celui mai greu examen. După ce tatăl, un om de afaceri de succes, îl lasă pe Benjamin într-o gospodărie ţărănească din munţi (undeva în Carpaţii Meridionali sau Apuseni) pentru a se întoarce să-şi recupereze maşina, el nici măcar nu bănuieşte că această despărţire va fi una dramatică. Dar, în această împrejurare, descoperă adevăratele valori umane şi forţa speranţei şi a iubirii, care nu trebuie să te părăsească nici în cele mai grele situaţii.

Cartea "Drum spre niciunde. O calatorie cu fiul meu" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Martin Vopenka si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Drum spre niciunde. O calatorie cu fiul meu prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Drum spre niciunde. O calatorie cu fiul meu" este de 24.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-748-669-1
Pagini: 302

Pret Drum spre niciunde. O calatorie cu fiul meu