Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

Editura Publica
49,00 Lei
021 316 70 53

Colectia: Co-Lectia de Leadership

Recenzie Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă”. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărti ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei ridicate – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun.

Făcând recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce ştie ştiinţa şi ceea ce face economia – şi cum această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. El analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.

„Ideile lui Pink merită să fie împărtăsite.De fapt, grupurile corporatiste nu ar greşi dacă renuntă, pentru o oră, la consilierii lor bine plătiţi şi, în acest timp, ar citi concluziile lui Pink.” - Forbes

„O lectură importantă... un adaos complex la o literatură tot mai bogată care susţine o schimbare radicală a modului în care funcţionează economia.” - Kirkus

„Aceste lecţii merită să fie învătate şi, cu cât mai multe companii se simt încurajate să implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atât mai bine.” - Wall Street Journal

„Cartea ar trebui să fie solutia fiecărui manager care s-a întrebat la un moment dat cum ar putea să-si motiveze angajatii, pentru că pledoaria autorului pentru motivatia intrinsecă e impecabilă si nu lasă loc de dubii. Suntem indivizi interesati de ceea ce facem, preferăm să fim creativi, să avem autonomie si abia atunci, când aceste conditii sunt îndeplinite, să ne arătăm adevărata valoare.” - Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat", publicata in 2 categorii, Cunoastere, autoevaluare / Cunoastere, autoevaluare, Economie / Leadership, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 31.12.2017. A fost scrisa de Daniel Pink si a fost publicata de editura Publica. Se poate cumpara cartea Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat" este de 49 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-1931-89-0
Pagini: 264
Format: 14,5 x 20,5 cm