Dreptul profesiilor juridice

Dreptul profesiilor juridice

Editura Themis Cart
12,00 Lei

Anul aparitiei : 2008; Numar de pagini : 80; ISBN : 978-973-1708-36-2

Recenzie Dreptul profesiilor juridice

Cartea "Dreptul profesiilor juridice" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 22.03.2014. A fost scrisa de Florin Ciutacu si a fost publicata de editura Themis Cart. Se poate cumpara cartea Dreptul profesiilor juridice prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dreptul profesiilor juridice" este de 12 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Dreptul profesiilor juridice

Procedurile de preventie a insolventei
Arin Octav Stanescu, Simona Maria Milos, Otilia Doina Milu, Stefan Dumitru
32.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Dreptul profesiilor juridice. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Florin Ciutacu

Florin Ciutacu a publicat inca 32 carti prezente in libraria noastra, Codul comercial 2008 : editie neoficiala, Codul de procedura civila roman adnotat, Codul familiei roman adnotat , Codul muncii 2007 : Modele de contracte, Drept bancar 2005. Culegere de speţe. Modele de contracte, Drept bancar 2008, Drept civil roman. Vol. I : Introducere în subiecte. Culegere de speţe. Modele de contracte şi alte acte juridice. Modele de , Drept civil roman. Vol. II : Dreptul de proprietate şi alte drepturi reale. Culegere de speţe. Modele de contracte şi ..., Drept comercial : Culegere de speţe. Legislaţie comercială. Modele de contracte. Modele de acţiuni, Drept international privat, Dreptul de proprietate intelectuala 2008, Dreptul de proprietate intelectuală 2005 : Culegere de speţe. Modele de contracte, Dreptul familiei. Culegere de speţe. Modele de acţiuni, Modele de contracte si alte acte juridice editia a II - a, Modele de contracte si alte acte juridice, modele de cereri si modele de actiuni, Teoria generala a obligatiilor civile si comerciale, Codul civil adnotat, Codul civil roman, Codul comercial roman adnotat, Codul de procedura civila roman - adnotat, Codul muncii 2009 - cu modificarile si completarile succesive, Drept civil roman vol. III : Teoria generală a obligaţiilor. Culegere de speţe. Modele de contracte. Modele de acţiuni, Drept civil roman vol. IV : CONTRACTE. Culegere de spete. Modele de contracte. Modele de actiuni, Drept civil roman vol. V : Succesiuni. Culegere de speţe. Modele de contracte şi alte acte juridice. Modele de acţiuni, Drept civil roman. Vol. I-V set, Drept civil. Teoria generală a obligaţiilor - 2009, Drept civil. Teoria generală a obligaţiilor. Note de curs, Drept comercial editia a II - a, Drept procesual civil I. Culegere de speţe. Modele de contracte. Modele de acţiuni, Drept procesual civil II, Dreptul familiei, Garantiile de executare a obligatiilor. Garantiile personale si garantiile reale, dintre care primele 16 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053