Dreptul afacerilor 2012

Dreptul afacerilor 2012

35,00 Lei

Colectia: II. Cursuri universitare

Recenzie Dreptul afacerilor 2012

Cercetarea rolului dreptului afacerilor prezinta importanta din mai multe puncte de vedere. In primul rand, ea ne arata ca structura politico-juridica interna si internationala actuala se explica nu numai sincronic, ci si diacronic, prin legatura cauzala a succesiunii fenomenelor sociale din trecut cu fenomenele din prezent, ce constituie functional, premisele evenimentelor de maine.

Lucrarea Dreptul afacerilor isi propune sa abordeze si sa particularizeze rolul dreptului afacerilor, raporturile dintre acesta si structurile statale ori internationale chemate sa asigure aplicarea normelor acestuia, intrucat suntem in prezenta unui proces complex, cu implicatii si complicatii, dar un proces istoric al evolutiei dreptului planetar, in general.

Aceasta lucrare este scrisa pentru studenti, juristi si economisti de toate categoriile, tuturor celor implicati in fenomenul guvernarii ori cel al administrarii. De asemenea, ea poate fi consultata si de alti specialisti interesati de problemele domeniului dreptului afacerilor, oferind informatii despre ce ar trebui facut in mod practic pentru democratizarea relatiilor de afaceri.

Cartea "Dreptul afacerilor 2012" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Valentin-Stelian Badescu si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Dreptul afacerilor 2012 prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dreptul afacerilor 2012" este de 35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-973-127-824-7
Pagini: 516