Drept civil. Partea generala conform Noului Cod Civil

Editura C. H. Beck
52,90 Lei

Recenzie Drept civil. Partea generala conform Noului Cod Civil

"Am utilizat la elaborarea acestei lucrari noul Cod civil, doctrina, precum si practica instantelor judecatoresti, pentru a-i putea introduce pe doritori in studiul dreptului civil - partea generala, cu cea mai posibila usurinta. Cu ajutorul opiniilor doctrinare credem ca am reusit, totusi, sa inchegam un material util care, in conditiile actuale de tranzitie legislativa in domeniul dreptului civil, va contribui la initierea doritorilor in problemele actuale fundamentale ale materiei." - Autorii

"Suntem convinsi ca insusirea dreptului civil, dar si deprinderea utilitatii, logicii, transparentei si, de ce nu, a frumusetii gandirii juridice asigura baza corespunzatoare in solutionarea problemelor juridice. Numai prin formarea unei culturi juridice generale care reflecta valori fundamentale ca onestitatea, echitatea sau respectarea riguroasa a drepturilor si obligatiilor pregatim juristi adevarati" - Autorii

Cartea "Drept civil. Partea generala conform Noului Cod Civil" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Drept civil si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Ernest Lupan, Szilard Sztranyiczki, Emod Veress, Rikhard-Arpad Pantilimon, si a fost publicata de editura C. H. Beck. Se poate cumpara cartea Drept civil. Partea generala conform Noului Cod Civil prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Drept civil. Partea generala conform Noului Cod Civil" este de 52.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-606-18-0008-
Pagini: 408