Drept bancar

Drept bancar

Editura C. H. Beck
49,90 Lei

Colectia: Manuale Beck

Recenzie Drept bancar

Lucrarea este fundamentata pe o diversitate de acte normative cu relevanta in domeniu, acoperind problematica bancara analizata: reglementarile speciale, inclusiv normele edictate de banca centrala a Romaniei, vizand institutiile de credit – statutul juridic, conditiile de acces pe piata bancara, functionarea, cat si obligatiile lor profesionale; in egala masura, noul Cod civil, temeiul juridic general al contractelor bancare, purtand amprenta unificarii dreptului privat, o veritabila provocare pentru aprofundarea studiului si ancorarea sa in realitatea juridica prezenta.

Sub acest aspect, sunt prezentate principalele contracte bancare, stabilind regimul lor juridic si particularizandu-le: contul bancar curent; depozitul de fonduri; creditul, in complexitatea continutului sau; scrisoarea de garantie bancara; cardul; inchirierea casetelor de valori. De asemenea, in contraparte cu piata bancara fara frontiere si cu campul libertatii contractuale, este prezentata autoritatea de reglementare, autorizare si supraveghere in domeniu, conferind integralitate studiului nostru.

Cartea "Drept bancar" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Drept financiar-fiscal si bancar si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Rada Postolache si a fost publicata de editura C. H. Beck. Se poate cumpara cartea Drept bancar prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Drept bancar" este de 49.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-606-18-0043-8
Pagini: 384