Drept administrativ : Editia a VII-a revazuta si actualizata

60,00 Lei

Colectia: Tratate si cursuri universitare

Recenzie Drept administrativ : Editia a VII-a revazuta si actualizata

Dreptul public este dreptul cetăţii. Dreptul administrativ este dreptul aplicabil administraţiei. Iar administraţia este un segment al vieţii publice, a cărui particularitate constă în executarea legii şi prestarea de servicii publice, în limitele legii, cât şi în trăsătura ei, de a se afla într-o continuă transformare, pentru a putea face faţă nevoilor sociale pe care trebuie să le satisfacă şi care, la rândul lor, sunt într-o continuă transformare.

Cursul nostru, Drept administrativ. Editia a VII-a revazuta si actualizata, se afla la cea de-a şaptea ediţie a lui. Ne-am străduit ca fiecare nouă ediţie să aducă informaţii adaptate acumulărilor doctrinare şi legislative intervenite. Păstrându-i, în acelaşi timp, structura consacrată deja şi modul sistematizat de prezentare, inerent unui manual universitar.

Suntem adepţii tezei că un curs universitar trebuie să cuprindă informaţiile de maximă necesitate pe care un student are datoria de a le cunoaşte şi pe care să poată aşeza abordări suplimentare, dezvoltări provenite din studiul propriu, din bibliografia care este foarte amplă şi la îndemnarea tinerilor - şi nu numai - pe care îi formăm. Credem că greu nu este să umpli pagini, să scrii lucrări ample şi mai mult sau mai puţin închegate, greu este să esenţializezi informaţiile, atunci când ne raportăm la ceea ce trebuie să reprezinte un curs universitar. Altfel stau lucrurile, însă, cu un tratat.

Specificul acestui tip de lucrare îngăduie aprofundarea temelor abordate, analiza complexă, interdisciplinaritatea, perspectivele multiple asupra fenomenului analizat. De aceea, în opinia noastră, titulatura "tratat elementar" este o contradictio in terminis cum spunea marea mea profesoară Sanda Ghimpu, alături de care mi-am desăvârşit doctoratul în drept. Prezenta lucrare a fost redactată în baza legislaţiei şi doctrinei de specialitate existente până la data de 15 decembrie 2011.

Cartea "Drept administrativ" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Drept administrativ si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.03.2014. A fost scrisa de Verginia Vedinas si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Drept administrativ prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Drept administrativ" este de 60 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: ianuarie 2012
ISBN: 978-973-127-726-4
Pagini: 570