45.00 42.75 Lei
021 316 70 53

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Seria: Biblioteca Gabriel Garcia Marquez

Recenzie Dragostea in vremea holerei

In tinerete, Florentino Ariza si Fermina Daza traisera o pasionanta poveste de dragoste. Numai ca viata iti rezerva uneori surprize... La inceput, cind Florentino afla ca Fermina se va casatori cu un doctor bogat, simte ca viata lui s-a sfirsit. Desi isi gaseste echilibrul, bucurindu-se de succes in afaceri si nu numai... (cele 622 de relatii amoroase ar putea confirma acest lucru), dragostea lui pentru Fermina ramine la fel de puternica. Asa ca, dupa 50 de ani, 9 luni si 4 zile de despartire, Florentino isi reinnoieste declaratia de dragoste in fata femeii visurilor lui. I se va mai oferi, oare, sansa unui nou inceput?

Dragostea in vremea holerei reuseste sa lege doua elemente contrastante regasite in literatura: sacralitatea sentimentului de dragoste si transpunerea ei in lumea reala.

Povestea porneste de la ideea respingerii dragostei si a punerii in imposibilitate a acesteia chiar de catre persoana iubita, in timp ce el, Florentino Ariza, isi jura sa repete intr-o buna zi legamantul de fidelitate eterna si iubire nemarginita catre ea, Fermina Daza. Asa cum poate sugereaza si titlul, dragostea este vazuta si aici (ca in multe din celelalte lucrari ale lui Marquez) ca o boala spirituala si fizica, iar suferinta spiritului pentru dragoste este necesara pentru inobilarea sufletului.

Dragostea in vremea holerei este precum firul vietii, o barca ce pluteste lin, cu experienta unei vieti traite ce ne ajuta sa navigam deasupra valurilor scepticismului si temerilor, de-a lungul raului pe care lipsa navigatiei ar insemna lipsa dragostei in lume si pe care traversarea lui in amonte ne duce catre lucrurile pe care le tinem cu adevarat in sufletul nostru, printre care se gaseste si un roman stralucit.

FILMUL

Stone Village Pictures prezintă una dintre cele mai frumoase poveşti de dragoste ale tuturor timpurilor, inspirată de nemuritoarea capodoperă a scriitorului laureat al Premiului Nobel, Gabriel Garcia Marquez, Dragostea în vremea holerei. Parcurgând o jumătate de secol în Cartagena, un oraş complex, magic şi plin de senzualitate, această fascinantă poveste romantică prezintă viaţa unui barbat care îşi aşteaptă unica iubire adevărată timp de mai bine de cincizeci de ani.

Nominalizat la Premiul Oscar, actorul Javier Bardem joacă rolul lui Florentino Ariza, poet şi funcţionar telegrafist, care descoperă iubirea vieţii sale când o vede pe Fermina Daza (Giovanna Mezzogiorno) pe fereastra vilei tatălui acesteia. După o serie de scrisori pline de pasiune, Florentino reuşeşte treptat să cucerească inima frumoasei, dar tatal ei (John Leguizamo) este furios când află de povestea celor doi şi jură să nu îi lase niciodată să fie impreună.

bookspedia

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Dragostea in vremea holerei", publicata in 5 categorii, Beletristica / Capodopere, Carti cadou / Cadouri de 1 Martie, Carti cadou / Carti cadou pentru ziua indragostitilor, Beletristica / Literatura clasica, Beletristica / Literatura sud-americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Gabriel Garcia Marquez si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Dragostea in vremea holerei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dragostea in vremea holerei" este de 42.75 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Dragostea in vremea holerei

Eneida
Publius Vergilius Maro