Dragoste si prietenie

Dragoste si prietenie

Editura All
14,90 Lei

Colectia: Iubiri de altadata

Recenzie Dragoste si prietenie

Jane Austen a intrat în istoria literaturii cu operele sale de maturitate, cu personaje şi situaţii bine conturate, naraţiuni în care temele centrale sunt iubirea şi viaţa interioară a femeilor, dar şi convenienţele absurde ale epocii. Volumul de faţă, alcătuit din scrieri de tinereţe, îi dezvăluie cititorului o altă Jane Austen. O autoare care foloseşte ironia muşcătoare şi comicul absurd pentru a demola dintr-o singură lovitură convenţiile literaturii din perioada romantică şi tiparele de comportament din societatea acelor vremuri.

Scrise sub forma unor romane epistolare, „Dragoste şi prietenie“ şi “Castelul Lesley” scot la lumină tipuri umane pentru care iubirea nu reprezintă decât o altă cerinţă a vieţii sociale. Parodii exuberante ale cultului sensibilităţii, ele oferă pasaje savuroase, prin care tânăra autoare îşi anunţă fenomenala voce literară conservată intactă până astăzi.

Cartea "Dragoste si prietenie" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Jane Austen si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Dragoste si prietenie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dragoste si prietenie" este de 14.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-973-724-378-2
Pagini: 128