Doua vieti

Doua vieti

Editura Lira
19,90 Lei

Recenzie Doua vieti

În Două vieti, Danielle Steele îi poartă pe cititori într-o lume pe care puţini au şansa de a o vedea vreodată – o lume a faimei şi a bogăţiei, a celebrităţii şi a geniului – îndrăznind să arate adevăratele vieţi, vise şi lupte ce se ascund în spatele strălucirii hollywoodiene.

Tanya Harris, o scriitoare liber-profesionistă, primeste pe neasteptate şansa de a-si îndeplini visul de-o viată: acela de a scrie scenariul pentru un important film la Hollywood, un vis pe care l-a abandonat pentru a-şi dedica întreaga existentă familiei.

Din clipa în care păşeşte în legendarul Beverly Hills Hotel, Tanya este aruncată într-o lume nouă, copleşitoare, în care simte că renaşte. Dintr-odată, lucrează cu actori de primă clasă şi alături de o adevărată legendă a Hollywoodului: Douglas Wayne, un celebru producător si totodată un bărbat care obţine întotdeauna ceea ce vrea – şi care acum pare să o dorească pe ea. Zburând acasă între filmări, luptându-se să nu piardă legătura cu familia care pare să aibă din ce în ce mai puţină nevoie de ea, Tanya priveşte neputincioasă cum vechea viaţă începe să se îndepărteze.

Cele două lumi ale Tanyei intră în conflict atunci când succesul unui film conduce spre un altul, şi Tanya începe să se întrebe dacă poate fi soţie, mamă şi scriitoare în acelaşi timp. Şi tocmai când are de făcut cea mai grea alegere din viaţa ei, i se oferă încă o şansă uluitoare – o şansă care îi poate îndrepta destinul într-o direcţie cu totul nouă, cu un final pe care nu l-ar fi putut niciodată scrie singură.

Cartea "Doua vieti" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Danielle Steel si a fost publicata de editura Lira. Se poate cumpara cartea Doua vieti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Doua vieti" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786066007009
Pagini: 384
Format: 10,7 x 17,7 cm