Domnul Mee

Domnul Mee

Editura Univers
29,90 Lei

Recenzie Domnul Mee

Andrew Crumey s-a născut la Glasgow în 1961, unde a urmat şi cursurile Universităţii St. Andrews, obţinându-şi diploma în fizică teoretică şi matematică. A scris recenzii literare pentru Scotland on Sunday, şi mai apoi a lucrat ca redactor literar pentru acelaşi ziar, renunţând la acest post după ce a primit Northern Rock Foundation Writer’s Award pentru romanul Sputnik Caledonia.

Romanul său de debut, publicat în 1994, Music, in a Foreign Language (Muzica, într-o limbă străină, Editura Univers, 2008) a fost bine primit de către criticii britanici, fiind nominalizat la Premiul Guardian pentru ficţiune.

Cel de-al patrulea roman, Mr Mee, publicat în 2000, a concurat pentru Booker Prize şi IMPAC, iar Mobius Dick (2004), a fost una dintre cărţile finaliste pentru Commonwealth Writers’ Prize. Care este legătura între Jean-Jacques Rousseau, inventarea Internetului, Proust şi silogisme? Este oare focul o fiinţă vie, aşa cum credea vechea sectă a xanticilor? În căutarea unei cărţi dispărute, Enciclopedia lui Rosier, un savant trecut de optzeci de ani, domnul Mee, descoperă pentru prima dată în viaţă ordinatorul, paginile de web, anatomia feminină şi tehnologia modernă, într-un “roman al ideilor, în tradiţia lui Italo Calvino, Borges şi Kundera.“ Publishers Weekly

„Andrew Crumey este printre cei trei sau patru scriitori moderni pe care-i prefer – un romancier inteligent, amuzant, alert şi original care nu m-a dezamăgit niciodată.“ - Jonathan Coe, The Guardian

„Am o slăbiciune pentru cărţile lui Andrew Crumey. Spun asta deoarece, de câte ori le citesc în săli de aşteptare sau în tren, oamenii se uită dezaprobator la mine, pentru că râd singur… Ca un magician, Crumey jonglează cu tot felul de subiecte – haosul şi coincidenţele, mecanica cuantică, telepatia, psihanaliza şi multe altele.“ - Michael Holroyd, New Statesman

„Domnul Mee nu este numai un deliciu intelectual, ci o meditaţie tulburătoare despre aspiraţii şi dorinţă.“ - Hilary Mantel, New York Times

Cartea "Domnul Mee" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.03.2014. A fost scrisa de Andrew Crumey si a fost publicata de editura Univers. Se poate cumpara cartea Domnul Mee prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Domnul Mee" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-99931-13-27-0
Pagini: 304

Pret Domnul Mee