Doisprezece

Doisprezece

Editura All
19,90 Lei

Recenzie Doisprezece

Ideea unui romancier adolescent ii irita instantaneu pe criticii mai sceptici: tineretea autorului poate parea doar un truc publicitar. McDonell ne convinge, insa, de contrariu. doisprezece este o poveste captivanta a interdependentelor existente intr-un grup de liceeni sofisticati, inaintea unei apocaliptice petreceri de revelion; o poveste tulburatoare despre abuzuri si efectele lor.

Mike Albu’ e un adolescent cunoscut de liceenii din cartierele de lux ale New Yorkului. La 17 ani nu fumează, nu bea şi nu se droghează. S-a lăsat de şcoală, iar acum vinde „iarbă“ şi „doisprezece“ – un drog asemănător cu ecstasy. De la el se aprovizionează atât tineri foarte bogaţi, care locuiesc în vile luxoase, cât şi jucători de baschet din Harlem cu echipament second-hand. Mike este intermediarul unei serii de clienţi printre care Sara Ludlow, „cea mai tare dintre fetele din şcoală“, şi Lionel – „un tip care-ţi dă fiori, cu ochii lui injectaţi, maro-gălbui”. Asemenea unui taxi care aleargă pe străzile metropolei, frânând brusc la culoarea roşie şi plecând în trombă imediat la verde, destinul lui Mike ţâşneşte spre un nou drum odată cu petrecerea de Anul Nou.

„Romanul, atât o condamnare a excesului, cât şi un disperat strigăt al însingurării adolescentine, are un ritm alert şi incisiv, făcând trimitere atât la Camus, cât şi la Eminem, în portretele succinte pe care le face odraslelor nihiliste ale marilor ştabi din Manhattan.” - Joe Heim, People

„Un debut spectaculos... O lectură captivantă despre nişte tineri apatici, care au totul şi nu stăpânesc nimic.” - Patty Lamberti, Playboy

Nick McDonell s-a născut în 1984, la New York. Şi-a făcut studiile la Harvard University şi este autorul romanelor Twelve (2002), The Third Brother (2005) şi An Expensive Education (2009; O educaţie costisitoare, Editura ALLFA, 2011). Romanul Twelve, scris la vârsta de şaptesprezece ani şi publicat în douăzeci şi trei de ţări, a fost ecranizat în 2010, în regia lui Joel Schumacher, cu Kiefer Sutherland, Ellen Barkin, Chace Crawford şi Curtis „50 Cent“ Jackson în rolurile principale. Nick McDonell a realizat reportaje în Irak, Afganistan, Mongolia, Sudan, Darfur şi la Cercul Arctic, pentru publicaţii prestigioase, printre care Harper’s, Time, The New York Daily News, Libération şi Die Zeit. Este de asemenea autorul volumelor de eseuri Guerre à Harvard (2008) şi The End of Major Combat Operations (2010).

"Epuizat, Matt McCulloch pune receptorul în furcă. Soţia sa adormise deja cu ajutorul somniferelor, înainte ca el să dea telefonul. Se asigurase de asta, pentru că nu voia să fie nevoit..." Continuare...

"Se lasă înserarea şi Mike Albu' se îndreaptă spre casă prin aerul rece şi limpede. Iuţeşte pasul când aude nişte ţipete, nişte vaiete îngrozitoare. La început..." Continuare...

Cartea "Doisprezece" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Nick McDonell si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Doisprezece prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Doisprezece" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-724-367-6
Pagini: 212

Pret Doisprezece