Doar pentru EA , Doar pentru EL

Editura Aqua Forte
18,90 Lei
021 316 70 53

240 pag. 15/21 cm

Recenzie Doar pentru EA , Doar pentru EL

O pereche de scorpioni turnati într-o dulce acadea - metafora perfecta a casniciei. Luna de miere a trecut ca un vis, stratul de bomboana s-a subtiat si scorpionii îsi scot acum la iveala armele purtatoare de venin. Romantismul devine rutina, mastile cad si tensiunile pun la încercare (pâna mai ieri) fericita pereche.
EA şi EL sunt cele doua coperte care închid o carte unica - o carte în oglinda, în care ne reflectam amândoi cu o stranie limpezime.
Ca femeie, ai fost vreodata nedumerita de reactiile lui? Ai vrea sa stii ce-l mâna-n lupta, ai vrea sa întelegi cum functioneaza, sa-i întelegi temerile nemarturisite, dorintele secrete? Ai vrea sa-l ajuti şi sa-l iubesti asa cum el îsi doreste în secret, dar nu o poate spune? Vrei sa afli câte ceva despre bataliile nevazute pe care le poarta zilnic? Studiile si interviurile întreprinse de Shaunti pe cei peste o mie de barbati conduc la concluzii surprizatoare, care îti pot schimba radical viata de familie.
Ca barbat, ai fost vreodata descumpanit de reactiile ei? Intri cumva în panica atunci cand se apuca de plâns fara motiv? Ar vrea s-o curtezi vesnic? De ce trebuie sa-i repeti la infinit ca e frumoasa? Si daca tot o faci, atunci ea de ce se entuziasmeaza asa de putin când vine vorba despre sex? Ce înţelege prin ideea de 'siguranta'? Ce o face sa înfloreasca? Iata câteva din întrebarile la care au raspuns câteva mii de femei. Concluziile autorilor despre harta universului feminin sunt nepreţuite.
Shaunti si Jeff Feldhahn sunt amândoi absolventi ai prestigioasei Universitati Harvard. Ea a lucrat pe Wall Street si pentru Guvernul american, el are o firma prospera de avocatura. Sunt scriitori, conferentiari, consilieri si crestini practicanti. Au doi copii mici, care nu-i prea lasa noaptea sa doarma.

Mesaje de la cititori:

Madi Preda

O pereche de scorpioni turnati într-o dulce acadea! Este fraza care mi-a atras atentia intamplator. Apoi am aflat ca exista o carte si nu m-am lasat pana nu am citit-o pentru ca mi s-a parut interesanta incepand de la aceasta metafora, titlu, pana la coperti, modul de expunere ca si doua carti. Normal ca mi s-a parut mai interesanta "Pentru ea" , dar curiozitatea m-a facut sa citesc si cealalta jumatate.

Am aflat multe adevaruri, de fapt sunt lucruri care poate le stim, dar viata cotidiana, grijile de zi cu zi ne fac sa uitam ca trebuie sa avem grija de el continuu, sa-l ascultam, sa-l intelegem.......sa mentinem relatia noastra asa cum era la inceput.

Sincer, dupa ce am citit-o am inceput sa tin cont mai mult de cum arat si cum ma imbrac, incerc sa discut mai mult cu el, sa ne petrecem cat mai mult timp impreuna, sa-l sustin in toate proiectele lui... Sper sa nu mai uit de aceste lucruri marunte niciodata.

O recomand tuturor celor care vor sa-si faca viata de cuplu mult mai frumoasa.

Ligia Apascaritei

Cartea Doar pentru EA, Doar pentru El, de Shaunti si Jeff Feldhahn este o carte practica, ce se axeaza pe diferentele dintre barbati si femei, informatii fiind bazate pe numeroase studii si pe experienta celor doi soti. Sunt câteva elemente de noutate care fac ca aceasta carte sa fie unica, pe care nu vreau sa le enumar aici, ci doar sa va invit sa o cititi.
Concisa, clara, cartea explica într-o maniera pozitiva si captivanta felul în care a creat Dumnezeu femeia si barbatul, si mijlocul de a putea întelege aceste diferente, cauza atâtor conflicte aparute în cuplurile care se iubesc. Ea are nevoie de dragoste, El are nevoie de respect, si pâna acest lucru nu este clar înteles relatia dintre cei doi va avea de suferit.
Citind aceasta carte, pe mine personal, m-a ajutat sa înteleg mai bine cât este de important sa respect si sa iubesc partenerul asa cum are el nevoie, nu cum cred eu ca ar avea nevoie. Maniera în care sotii Felhahn abordeaza subiectele este atractiva si plina de adevar. Cartea merita sa fie citita de fiecare cuplu care doreste o întelegere mai profunda a partenerului si care doreste sa-si manisfeste dragostea într-un mod înteles de partener.

Cartea "Doar pentru EA , Doar pentru EL" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 29.12.2017. A fost scrisa de Shaunti Feldhahn, Jeff Feldhahn, si a fost publicata de editura Aqua Forte. Se poate cumpara cartea Doar pentru EA , Doar pentru EL prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Doar pentru EA , Doar pentru EL" este de 18.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Doar pentru EA , Doar pentru EL

Fiul Arhanghelului Mihail
Allan Massie