Doamna secretar de stat - memorii

Doamna secretar de stat - memorii

52.90 35.99 Lei

ISBN: 973 576 706 6 Aparitie: 2004 Colectie: Biblioteca Rao

Recenzie Doamna secretar de stat - memorii

Editura RAO a incercat in ultima vreme sa prezinte publicului roman cateva carti de o factura speciala: alaturi de memoriile inegalabilului columbian Gabriel Garca Mrquez, A TRAI PENTRU A-TI POVESTI VIATA, carti precum ISTORIE TRAITA a fostei Prime-Doamne Hillary Rodham Clinton sau cartea intitulata simplu MEMORII a lui Farah Pahlavi isi propun sa ofere o viziune proaspata asupra lumii contemporane, din perspectiva celor care nu doar au trait istoria, ci au contribuit la scrierea ei. In aceasta ilustra colectie era firesc sa apara si memoriile celei care a fost prima femeie care a detinut vreodata Inalta functie de Secretar de Stat al SUA.

Povestea lui Madeleine Albright este o poveste despre trairea plenara a visului american: implicata tarziu in politica, ea a reusit sa se impuna intr-o functie care este, de obicei, perceputa ca fiind apanajul barbatilor. Madeleine Albright s-a afirmat intr-o epoca framantata, fiind unul dintre factorii de decizie care au contribuit la confirmarea geopolitica a lumii in care traim astazi. In timpul mandatului sau, ea s-a confruntat cu evenimente spinoase precum: obtinerea pacii in Orientul Mijlociu, interventia armata din Kosovo si multe altele, despre care va invitam sa cititi mai multe intr-o carte scrisa cu multa candoare si, lucru cu adevarat impresionant la un om politic de calibrul Doamnei Secretar de Stat, cu foarte mult umor si caldura.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Doamna secretar de stat - memorii", publicata in 3 categorii, Istorie / Personalitati istorice, Istorie / Memorii, Beletristica / Memorialistica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Madeleine Albright si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Doamna secretar de stat - memorii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Doamna secretar de stat - memorii" este de 35.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Doamna secretar de stat - memorii

Caesar Imperator
Max Gallo