Disparuti

Disparuti

39,99 Lei

Recenzie Disparuti

Cât ai clipi din ochi, toată lumea a dispărut. Dispăruţi. Toţi, cu excepţia tinerilor. Au rămas fără nici un adult. Fără profesori, poliţişti, doctori, părinţi. Şi tot aşa de brusc dispar şi telefoanele, internetul, televiziunea. Fără nici o posibilitate de a căuta ajutor. Şi fără vreo şansă de a afla ce se întâmplă. Foametea ameninţă. Începe domnia sălbaticilor.

O creatură sinistră pândeşte din umbră. Animalele devin mutante. Iar adolescenţii se schimbă şi ei, le apar talente noi, puteri inimaginabile, periculoase, mortale, care sporesc din zi în zi. Este o lume nouă şi înspăimântătoare. Se aleg tabere, se pregăteşte o luptă. Cei puternici împotriva celor slabi. Iar timpul se scurge inexorabil: de ziua ta, dispari, la fel ca toţi ceilalţi.

Cartea "Disparuti" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Michael Grant si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Disparuti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Disparuti" este de 39.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 9786066092128
Pagini: 128