Din marile legende ale lumii

Din marile legende ale lumii

Editura Vox
20,00 Lei

Anul aparitiei : 2007; Numar de pagini : 368

Recenzie Din marile legende ale lumii

Cartea "Din marile legende ale lumii" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Alexandru Mitru si a fost publicata de editura Vox. Se poate cumpara cartea Din marile legende ale lumii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Din marile legende ale lumii" este de 20 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Din marile legende ale lumii

La Lilieci
Marin Sorescu
74.95 RON
Regele diminetii
Alexandru Musina
15.26 RON
O viziune romaneasca a lumii
Ovidiu Papadima
19.62 RON
Sayonara
Olimpian Ungherea
Literatura si comunicare. Clasa a VIII - a
Valentina Mihaila, Mihaela Jianu, Amalia Dumitriu
O scrisoare pierduta
Ion Luca Caragiale

1. Din marile legende ale lumii de Valentino la 04.04.2012

Alaturi de "Greuceanu" al lui Ispirescu si Fat-Frumos din "Tinerete fara batranete si viata fara de moarte", eroii din cartea lui Alexandru Mitru au reprezentat desenele animate ale copilariei mele. O pagina de istorie in "Legenda Cneazului Igor", "Roland" si "Cidul" sau o imbinare perfecta intre magie si adevar in "Arthur si cavalerii rotunde" si "Legenda lui Ghilgames", aceasta carte este pentru mine un tratat de literatura fantasy. Orice cititor care vrea sa citeasca acest gen de literatura ar trebui sa inceapa cu "Din marile legende ale lumii" de Alexandru Mitru.

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Din marile legende ale lumii. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Alexandru Mitru

Alexandru Mitru a publicat inca 10 carti prezente in libraria noastra, Cantecul Columnei. Editia a III - a, In tara legendelor. Editia a IV - a, Legendele Olimpului. Editie 2011, Palatul de argint. Editia a III - a, Basmele marii, CARTE DE POVESTI - VOL. III, Legendele Olimpului (vol. I + vol. II), Palatul de argint, Povesti cu talc. Editia a IV - a, Povesti despre Pacala si Tandala, dintre care primele 4 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053