Din lumea celor care nu cuvanta

Din lumea celor care nu cuvanta

3,50 Lei

Anul aparitiei : 2009 Numar de pagini : 128

Recenzie Din lumea celor care nu cuvanta

Ceea ce a facut celebritatea de scriitor a lui Emil Gârleanu au fost schitele si povestirile cuprinse în volumul „Din lumea celor care nu cuvânta“. în literatura noastra acest volum ocupa un loc unic. Sunt nu numai povestiri propriu-zise, înfatisând întâmplari dramatice ori pline de haz din viata gâzelor, pasarilor sau animalelor, ci si poeme cuprinzând anumite simboluri referitoare la viata omului. Lirismul in si cadrul bogat al naturii, precum si contrastul dintre armonia din natura si tragediile de o clipa ale micilor vietuitoare ridica si mai mult valoarea acestor povestiri.

Cartea "Din lumea celor care nu cuvanta" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povestile Copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Emil Garleanu si a fost publicata de editura Steaua Nordului. Se poate cumpara cartea Din lumea celor care nu cuvanta prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Din lumea celor care nu cuvanta" este de 3.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Din lumea celor care nu cuvanta

BASME
Petre Ispirescu