Din condici si carnete...

Din condici si carnete...

15,00 Lei

Recenzie Din condici si carnete...

Imediat după Revolutie, as fi putut alcătui usor un volum din firimiturile acelor interventii risipite prin revistele literare, fără să schimb o virgulă, dar, îmbărbătat, pe moment, de teribila descătusare de energii a actului revolutionar, am preferat să fiu cetătean si să apăr cu penita, în gazete, în numele opiniei publice, tânăra democratie (am si publicat o parte a acestor interventii, în 2005, sub titlul Tranzitia politică. Politica tranzitiei, carte recent premiată de Uniunea Scriitorilor); am ales să citesc ce nu putusem citi în comunism, să mă documentez...

Din condici si carnete este o carte, cu note de lectură si articole din acea perioadă de documentare geshy;neshy;roasă, un evantai de cronichete, recenzii, prezentări, bilanturi, conspecte, luări de pozitie, evocări si chiar amintiri despre evenimente literare, oameni de cultură si scriitori pe care i-am cunoscut si îi pretuiesc. Adunate acum într-un mănunchi sui-generis, am credinta că va da posibilitatea cititorului binevoitor să descopere cauza fericită a scrisului, indiferent cât ar preluda fragmenshy;tarismul lui apăsat... - Autorul, 18.01.07

Cartea "Din condici si carnete..." a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Stefan Ion Ghilimescu si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Din condici si carnete... prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Din condici si carnete..." este de 15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-8966-23-9
Pagini: 222

Pret Din condici si carnete...