Dictionarul de sinonime al limbii romane

18,90 Lei

Anul aparitiei: 1999; Numar de pagini: 972; Dimensiuni: 17/24 cm.

Recenzie Dictionarul de sinonime al limbii romane

Inca de la prima sa aparitie (1982), Dictionarul de sinonime al limbii romane s-a impus ca fiind cea mai buna lucrare din domeniu, singura care a reusit organizarea bogatului material sinonimic romanesc pe o baza stiintifica noua - sinonimie pe sensuri si, in interiorul fiecarui sens, sinonimie marcata stilistic, diacronic si regional. Pentru a nu ramane ambigue, sensurile respective au fost ilustrate cu scurte contexte, de o forma cat mai simpla. Anii scursi de la publicarea lucrarii au insemnat aparitia unor noi izvoare si dezvoltarea relatiilor sinonimice din limba roman, impunand cu titlul de necesara aceasta noua editie - revizuita si adaugita - a dictionarului. Pentru toti cei care doresc sa afle ce cuvinte se mai pot folosi intr-o imprejurare sau alta - si aici ne gandim la elevi, studenti, profesori, traducatori, ziaristi, editori, cat si la cei preocupati de rezolvarea atat de popularelor integrame sau rebusuri - Dictionarul de sinonime al limbii romane se va dovedi cel mai potrivit ajutor, un instrument care nu trebuie sa lipseasca de pe masa de lucru a nici unei persoane interesate in folosirea corecta a limbii romane.

Cartea "Dictionarul de sinonime al limbii romane" a fost publicata in categoria Dictionare si ghiduri / Dictionare ale limbii romane si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Luiza Seche, Mircea Seche, si a fost publicata de editura Univers Enciclopedic. Se poate cumpara cartea Dictionarul de sinonime al limbii romane prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dictionarul de sinonime al limbii romane" este de 18.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Dictionarul de sinonime al limbii romane

Dictionar de metafore
Marin Buca