Dictionar de scriitori francezi. Editie cartonata

129,00 Lei

Colectia: HORS COLLECTION

Recenzie Dictionar de scriitori francezi. Editie cartonata

Consacrat unei culturi cu o indelungata traditie, Dictionarul ofera informatii esentiale despre principalii reprezentanti ai acesteia, de la inceputuri pina in perioada actuala. Cele aproximativ sapte sute de articole, acoperind domenii diverse – in primul rind literatura, dar si filosofia, istoria, antropologia sau sociologia –, prezinta deopotriva scriitori ale caror opere au infruntat trecerea timpului si autori a caror celebritate efemera s-a datorat unor mode trecatoare.

Datele biografice si comentariile asupra operelor sint completate de rubrici referitoare la volumele scriitorului respectiv, principalele editii, traducerile in limba romanasi referinte critice. Scriitorii sint situati in dubla perspectiva a epocii in care au trait si a epocii noastre, punindu-se in lumina modificarile in perceperea unora dintre ei de catre cititorii lor succesivi, precum si modul in care sint receptati astazi de public.

Din cuprins:

Pierre Abelard • Honore de Balzac • Roland Barthes • Charles Baudelaire • Albert Camus • Jean Cocteau • Jacques Derrida • Rene Descartes • Alexandre Dumas • Paul Eluard • Gustave Flaubert • Benjamin Fondane • Andre Gide • Victor Hugo • Eugène Ionesco • Vladimir Jankelevitch • Alphonse de Lamartine • Pierre Larousse • Jean-Marie Le Clezio • Claude Levi-Strauss • Guy de Maupassant • Jules Michelet • Nostradamus • Daniel Pennac • François Rabelais • Arthur Rimbaud • Jean-Jacques Rousseau • Marchizul de Sade • George Sand • Jean-Paul Sartre • Georges Simenon • Stendhal • Tristan Tzara • Paul Valery • Paul Verlaine • Voltaire • Marguerite Yourcenar • Emile Zola

Cartea "Dictionar de scriitori francezi. Editie cartonata" a fost publicata in categoria Dictionare si ghiduri / Dictionare specializate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 21.03.2014. A fost scrisa de coord. Angela Ion si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Dictionar de scriitori francezi. Editie cartonata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dictionar de scriitori francezi. Editie cartonata" este de 129 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-681-922-3
Pagini: 1632
Format: 16 x 23,5 cm