Dictionar comercial roman-francez-englez

Editura Sanda
30,52 Lei

Recenzie Dictionar comercial roman-francez-englez

Un instrument de lucru indispensabil elevilor, studentilor, dar si traducatorilor.

Un dictionar trilingv care contine cei mai intalniti termeni comerciali din romana, franceza si engleza. Va scuteste de cautari inutile prin alte dictionare sau pe internet, si va ofera intr-un timp record traducerea cea mai potrivita notiunii pe care o cautati.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Dictionar comercial roman-francez-englez", publicata in 3 categorii, Dictionare si ghiduri / Engleza, Dictionare si ghiduri / Franceza, Dictionare si ghiduri / Dictionare specializate, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Dan Dumitrescu si a fost publicata de editura Sanda. Se poate cumpara cartea Dictionar comercial roman-francez-englez prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dictionar comercial roman-francez-englez" este de 30.52 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-93102-0-5
Pagini: 208

Pret Dictionar comercial roman-francez-englez

Ghid de conversatie roman-englez vizual
Kost Rudi, Valentin Robert
Dictionar de marketing englez-roman
A. Ivanovic, P. H. Collin
Dictionar tehnic englez-roman, roman-englez
Gunter Glass, Henry G. Freeman
59.95 RON
Dictionar englez-roman
Irina Panovf
49.90 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Dictionar comercial roman-francez-englez. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Dan Dumitrescu

Dan Dumitrescu a publicat inca 37 carti prezente in libraria noastra, Bancuri, barfe, susanele!, Bridge... Nimic mai simplu!, Destine tragice, Dictionar analogic si de sinonime al limbii romane, Dictionar de antonime ale limbii engleze, Dictionar de dificultati si greseli ale limbii romane, Dictionar de sinonime ale limbii franceze, Dictionar economic englez-roman, Dictionar economic francez-roman, Dictionar economic roman-englez, Dictionar economic roman-francez, Dictionar juridic englez-roman, Dictionar juridic roman-englez, Dictionar roman-francez de marketing, Fiti inteligent!, Ganditi, va rog! : Jocuri distractive, teste, amuzamente matematice, Jocuri logice pentru dezvoltarea gandirii, Jokuri logice japoneze si chinezesti, Testati-va inteligenta!, Teste de cultura generala, Teste de inteligenta si perspicacitate, Teste de limba si literatura engleza : Pentru cultura generala si.. examene!, Teste de limba si literatura romana : Pentru cultura generala si.. examene!, Bridge. Volumul I : Secretele campionilor, Bridge. Volumul II : Secretele campionilor, Complicat? Nu! Foarte simplu! : Teste de inteligenta, Dictionar de abrevieri si informatii comerciale englez - roman, Dictionar de abrevieri si informatii comerciale englez - roman, Dictionar de argou francez - roman, Dictionar economic englez-roman de termeni bancari, bursieri si de asigurari, Dictionar economic roman-englez de termeni bancari, bursieri si de asigurari, Fii destept! Jocuri ale mintii, Ghid de conversatie roman - francez, Ghid de conversatie roman - grec, Teste de cultura generala : 1001 intrebari pentru verificarea cunostintelor, Teste de cultura generala, Teste de cultura generala 1002 intrebari pentru verificarea cunostintelor, dintre care primele 23 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053