Descoperim meseriile

Descoperim meseriile

Editura Aramis
25,90 Lei

Anul: 2009;Pagini: 136

Recenzie Descoperim meseriile

Cartea "Descoperim meseriile" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Enciclopedii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de colectiv Aramis si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Descoperim meseriile prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Descoperim meseriile" este de 25.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Descoperim meseriile

Talharii marilor
Tessloff
Dragonii si alti maestri ai visului
Jean-Luc Bizien
32.50 RON
Miracolul electricitatii
Birch Beverley
16.00 RON
MIC ATLAS. AMFIBIENI SI REPTILE
Dumitru Murariu, Aurora Mihail
14.90 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Descoperim meseriile. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

colectiv Aramis

colectiv Aramis a publicat inca 63 carti prezente in libraria noastra, Alba ca zapada (16 planse), Cerul, Corpul omenesc (plansa), Cu ce calatorim, Cum se deplaseaza animalele, Cum se hranesc animalele, Cunoasterea mediului - grupa mare-pregatitoare 6-7 ani, Descoperim animalele, Descoperim Craciunul, Descoperim formele geometrice (3-5 ani), Descoperim lumea culorilor (3-5 ani), Descoperim marea, Descoperim padurea, Descoperim Pamantul, Elemente grafice - caiet grupa mare pregatitoare 5-6 ani , Elemente grafice - caiet grupa mare pregatitoare 6-7 ani , Fata din dafin- basme, povestiri româneşti, Fata săracului cea isteaţă- basme, povestiri româneşti, Forme si culori, Forme si umbre, Gosso. omul care spunea basme. Basme, povesti, povestiri africane, Graiul animalelor- basme, povestiri africane, Invatam sa numaram (3-5 ani), Jucarii de Paste, Literatura pentru copii, clasa a II-a, Literatura pentru copii, clasa I, Maini dibace, Matematica distractiva, clasa a IV-a, Nu va jucati cu chibriturile : Planse, Orientare in spatiu, Pasarile , Plantele, Povestea unui copil sanatos, Sa cunoastem florile, Sa cunoastem fructele, Sa cunoastem legumele, Scoala ortografiei, clasele I-IV, Set educarea limbajului (carte + 12 planse), Toto si Loto. Din lumea animalelor, Alfabetar – material didactic, clasa I , Alfabetul ilustrat (editie revizuita si adaugita), Animaux. Lettres et expressions, Calculam rapid. Puzzle. Joc didactic, Cosmosul (2 planse) , Covorase colorate, Cum sa fac un arbore genealogic, clasa a IV-a, How do the animals move, Iarna prin omat, Jocurile copiilor iarna si vara, La ferma, Learning more about us, Loto si Toto de-a alfabetul (joc did.), Ograda cu pui, Pamantul, Poftiti la masa!, Povestea celor cinci degetele, Sa invatam despre noi, The sky, Tolba lui Pacala, Transportul maritim, terestru, aerian (3 planse), Trop-trop ferma animalelor, Unde este casa mea?, Vaporase si tomapan – carte joc, clasele I-IV, dintre care primele 39 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053