Descopera forta din tine (vol.1 si 2)

35,00 Lei

ISBN: 973-8356-12-1;Aparitie: 2002;Colectie: Carti-Cheie

Recenzie Descopera forta din tine (vol.1 si 2)

Traducerea: Irina-Margareta Nistor
Grafica: Dan Perjovschi, Dan Stanciu

Am fost creati pentru a reusi, avem forta interioara necesara, suntem dotati cu toate resursele fizice, psihice si emotionale de care avem nevoie pentru a prelua controlul asupra vietii noastre si a ne fauri destinul asa cum dorim, sustine Anthony Robbins. Descopera forta din tine este cartea care aprinde scanteia si va declansa explozia adevaratei noastre personalitati. Din tehnicile de baza PNL, Robbins deriva un sistem complet de metode si instrumente de autodeterminare si autoeducare pentru a atinge telurile propuse. Ne formeaza un traseu neural de la vis la succes prin conditionarea neuro-asociativa sau arta de a ne crea reflexele conditionate dorite de noi, si nu impuse de factorii externi.

Care sunt valorile dupa care ne ghidam, regulile dupa care jucam partida vietii, experientele care ne-au modelat existenta si mai ales cum ne percepem identitatea sunt componentele sistemului personal de evaluare a oricarei hotarari pe care invatam sa le descifram, dar mai ales sa le controlam. Pentru o crestere constanta a calitatii vietii noastre, secretul este manuirea cu abilitate a celor doua forte gemene care guverneaza orice hotarare: suferinta si placerea. Aveti in Anthony Robbins un antrenor personal atent si disciplinat, iar in aceasta carte un manual-jurnal pe care nu l-ati avut in scoala pentru materia cea mai importanta: succesul personal.

Anthony Robbins: Fiecare avem visurile noastre... Tuturor ne place sa credem in adancul sufletului ca suntem daruiti cu un har special, ca prezenta noastra conteaza, ca putem avea o influenta benefica intr-un fel asupra celorlalti si ca suntem in stare sa cladim o lume mai buna. La un moment dat in viata cu totii am avut o viziune asupra calitatii existentei noastre, despre cum am dori si am merita sa traim. si totusi pentru multi dintre noi aceste visuri s-au pierdut, incetosate in frustrarile si rutina vietii de zi cu zi, astfel incat nici macar nu mai facem efortul sa le realizam. Pentru mult prea multi acest vis s-a destramat - si odata cu el si dorinta de a ne modela destinul. Multi au pierdut acel sentiment al sigurantei de sine din care se plamadeste "aluatul" de invingator. Cautarea mea de o viata a fost tocmai sa readuc in prim plan acest vis si sa-l transform in realitate determinand pe fiecare in parte sa-si regaseasca si sa-si foloseasca puterea nelimitata ce se afaa in stare latenta in fiecare dintre noi.

Anthony Robbins este o autoritate mondiala in psihologia succesului si a schimbarii. in 1997, Camera de Comert a Statelor Unite l-a inclus pe lista primilor zece "Outstanding People of the World" (Mari oameni ai lumii), ca unul dintre cei care au influentat in cea mai mare masura generatia sa. Anthony Robbins a colaborat in calitate de consilier pe probleme de dezvoltare personala atat cu institutii ale statului cum ar fi presedintia SUA sau Armata Statelor Unite, cat si cu personalitati din mari companii americane sau internationale. Printre acestia se numara presedinti si directori executivi de la IBM, AT&T, American Express, McDonnell-Douglas, membri a doua familii regale, oficiali si jucatori ai unor echipe din NHL si MBA (Los Angeles Dodgers sau Seattle Mariners), sportivi de performanta de la Andre Agassi la Greg Norman, atleti medaliati cu aur la concursurile olimpice. Autor al unor best-seller-uri mondiale, printre care Pasi uriati (aparuta la Editura Curtea Veche, 1999) si Puterea nemarginita (tradusa in 13 limbi), Anthony Robbins a pus bazele sistemului educational audio Personal Power, considerat numarul unu in randul sistemelor de dezvoltare personala si profesionala, cu peste 35 de milioane de casete vandute. Emisiunea de radio Power Talk precum si show-urile de televiziune din America si Canada atrag milioane de ascultatori si telespectatori. A tinut conferinte in fata unor audiente de elita, de la Parlamentul Britanic la Harvard Business School.

Ajuns milionar inainte de a implini 24 de ani, Anthony Robbins este fondatorul a noua companii, printre care Robbins Research International Inc., care se ocupa cu studii privitoare la comportamentul uman si la imbunatatirea tehnicilor pentru seminariile semnate Anthony Robbins din lumea intreaga. Anthony Robbins este proprietarul statiunii Namale Plantation din Insulele Fiji. Numai in ultimii doi ani Fundatia Anthony Robbins a oferit asistenta la peste 250 000 de persoane din mai bine de 200 orase din lumea intreaga. Anthony Robbins are 43 de ani, locuieste in Del Mar, California, impreuna cu sotia si copiii.

Cartea "Descopera forta din tine (vol.1 si 2)" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihologie motivationala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Anthony Robbins si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Descopera forta din tine (vol.1 si 2) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Descopera forta din tine (vol.1 si 2)" este de 35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Descopera forta din tine (vol.1 si 2)

Fii pozitiv!
Rich DeVos