Demonii (Top 10)

Demonii (Top 10)

24,95 Lei

Seria: Top 10+

Recenzie Demonii (Top 10)

„Dostoievski ne este indispensabil: satira lui, asemenea celei a lui Jonathan Swift, denunta egoismul, cruzimea, ipocriziile noastre si, mai presus de orice, aceasta infirmitate pe care o numim constiinta de sine. Acest Shakespeare al romancierilor isi inzestreaza personajele cu o intensitate a trairii pe care doar operele Marelui Will au atins-o si, in plus, le face sa poarte povara rusinii, un lucru pe care Shakespeare nu a fost capabil sa-l realizeze.” - Harold Bloom

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Demonii (Top 10)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura rusa, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de F.M. Dostoievski si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Demonii (Top 10) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Demonii (Top 10)" este de 24.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2787-5
Pagini: 816
Format: 10,6 x 18 cm