Cuvinte potrivite. Flori de mucigai (BPT)

Editura Art
13,90 Lei

Recenzie Cuvinte potrivite. Flori de mucigai (BPT)

"Nu-ţi voi lăsa drept bunuri, după moarte,/ Decât un nume adunat pe-o carte,/ În seara răzvrătită care vine/ De la străbunii mei până la tine,/ Prin râpi şi gropi adânci,/ Suite de bătrânii mei pe brânci/ Si care, tânăr, să le urci te-aşteaptă/ Cartea mea-i, fiule, o treaptă. Aşaz-o cu credinţă căpătâi./ Ea e hrisovul vostru cel dintâi./ Al robilor cu sàricile pline/ De osemintele vărsate-n mine./ Ca să schimbăm, acum, întâia oară/ Sapa-n condei şi brazda-n călimară,/ Bătrânii-au adunat, printre plăvani,/ Sudoarea muncii sutelor de ani./ Din graiul lor cu-ndemnuri pentru vite/ Eu am ivit cuvinte potrivite/ Si leagăne urmaşilor stăpâni./ Si, frământate mii de săptămâni,/ Le-am prefăcut în versuri şi-n icoane./ Făcui din zdrenţe muguri şi coroane./ Veninul strâns l-am preschimbat în miere,/ Lăsând întreagă dulcea lui putere./ Am luat ocara şi torcând uşure/ Am pus-o când să-mbie, când să-njure./ Am luat cenuşa morţilor din vatră/ Si am făcut-o Dumnezeu de piatră,/ Hotar înalt, cu două lumi pe poale,/ Păzind în piscul datoriei tale./ Durerea noastră surdă şi amară/ O grămădii pe-o singură vioară,/ Pe care ascultând-o a jucat/ Stăpânul, ca un ţap înjunghiat./ Din bube, mucegaiuri şi noroi/ Iscat-am frumuseţi şi preţuri noi./…" - Testament

Cartea "Cuvinte potrivite. Flori de mucigai (BPT)" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Tudor Arghezi si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Cuvinte potrivite. Flori de mucigai (BPT) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cuvinte potrivite. Flori de mucigai (BPT)" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9789731246819

Pret Cuvinte potrivite. Flori de mucigai (BPT)

Balanta (BPT)