Curs practic de incredere. Sapte pasi spre implinirea personala

24,00 Lei

Colectia: Carti-Cheie

Recenzie Curs practic de incredere. Sapte pasi spre implinirea personala

Aveţi în mâini un material psihologic cât se poate de limpede, de accesibil şi de plăcut surprinzător. Şi, după cum o să constataţi citind, autorul lui este neîntrecut în susţinerea prezentului Curs practic de încredere. Pornind la drum, în viaţă, cu mult mai puţine şanse şi mai puţină încredere în sine decât va fi având majoritatea cititorilor săi, Anderson a izbutit şi să cunoască împlinirea, dar şi să ajungă cunoscut – printre altele, şi pentru cărţile pe care le-a scris.

Premisa acestui volum este un suport teoretic şi practic al unui curs efectiv, susţinut de Anderson cu ani în urmă. De aici şi structura cărţii: 20 de „prelegeri“ gravitând în jurul noţiunii de încredere şi care, adunate la un loc, capătă aspectul unei analize lucide pornind încă de la rădăcina vieţii, adică din copilărie.

Autorul descrie procesul de formare a individualităţii umane, strâns legat de dobândirea încrederii în sine. Discută, cu tact, despre etape existenţiale fundamentale (îndrăgostire, dragoste şi relaţii amoroase), cât şi despre multiple tipare comportamentale adverse (anxietatea, furia, agresivitatea, teama de risc, incapacitatea de comunicare, de a iubi sau de a fi iubit). Toate cele de mai sus, precum şi multe altele, îşi găsesc, firesc, locul în acest ghid de mare efect, axat pe conştientizarea modului în care ne dezvoltăm ca indivizi.

Walter Anderson face parte din National Commission of Libraries & Information Services şi din comitetele directorale ale Literacy Volunteers of America şi National Center for Family Literacy. Ca autor, a scris cinci cărţi de succes. Timp de 15 ani, a fost editorul publicaţiei Parade, ocupând, ulterior, funcţia de CEO al acesteia. Este laureatul unui Premiu Horatio Alger, dobândit în 1994, premiu care se acordă oamenilor care au reuşit să treacă peste împrejurări potrivnice în viaţă. De asemenea, Anderson mai deţine şi un Premiu "Jewish National Fund's Tree of Life", ce i-a fost acordat de Elie Wiesel.

"Da, ai dreptate, chiar aşa mă simt. Ce pot face ca să fiu iar stăpân pe viaţa mea? Pentru început, trebuie să conştientizezi că durerea are şi părţile ei bune; că n-ai cum..." Continuare...

"Asumarea unui risc ca problemă de viaţă şi de moarte în cei 30 de ani care s-au scurs de când mi-am efectuat stagiul militar în Vietnam, am observat că mulţi oameni folosesc..." Continuare...

Cartea "Curs practic de incredere. Sapte pasi spre implinirea personala" a fost publicata in categoria Cunoastere, autoevaluare / Cunoastere, autoevaluare si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Walter Anderson si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Curs practic de incredere. Sapte pasi spre implinirea personala prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Curs practic de incredere. Sapte pasi spre implinirea personala" este de 24 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-669-909-2
Pagini: 240

Pret Curs practic de incredere. Sapte pasi spre implinirea personala