Cum functioneaza mintea

Editura All
49,90 Lei
021 316 70 53

ISBN: 973-724-162-2 NR. PAGINI: 728

Recenzie Cum functioneaza mintea

Steven Pinker, unul dintre liderii cercetarilor din stiintele contemporane ale cognitiei, ofera o viziune sistematica si sinoptica asupra mintii omenesti, pornind de la o viziune ce imbina biologia evolutionista si teoriile computationaliste dezvoltate in ultimele decenii de cercetatorii din stiintele informatiei si ale inteligentei artificiale. Intrebarile la care raspunde cartea lui Pinker: Ce este mintea? Cum a evoluat mintea? Cum se explica toate capacitatile mintii omenestii, unele dintre ele aparent miraculoase in ordinea naturala: perceptia, gandirea, cunoasterea, relatiile sociale, sentimentele, judecatile etice, experienta estetica, contemplarea problemelor metafizice? ?Cum functioneaza mintea este atat o lucrare de popularizare a stiintei, inteligent scrisa si placuta la citit, cat si o excelenta opera stiintifica. Pinker este un scriitor de clasa si merita toate laudele si superlativele pe care le-a primit.? The New York Times Book Review ?Un volum captivant, scris pe un ton intotdeauna sclipitor si provocator.? Wall Street Journal Steven Pinker este profesor de psihologie si director al Centrului de Neurostiinte Cognitive din cadrul prestigiosului Massachussets Institute of Technology. A devenit cunoscut in spatiul cultural occidental datorita best-seller-ului The Language Instinct (Instinctul limbajului). Cum functioneaza mintea a primit nenumarate distinctii literare si stiintifice, dintre care amintim: Premiul de Carte al ziarului Los Angeles Times Distinctia New York Times pentru Cartea Anului nominalizare pentru Premiul Pulitzer, categoria non-fictiune.

Cartea "Cum functioneaza mintea" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Pinker Steven si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Cum functioneaza mintea prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cum functioneaza mintea" este de 49.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Cum functioneaza mintea

Cezariana
Michel Odent