Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (editia Capital)

13,90 Lei

Colectia: Capital

Recenzie Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (editia Capital)

Antreprenoriatul este cea mai sigură cale de a prospera într-o lume nesigură, în continuă schimbare. Reducerea numărului locurilor de muncă este doar una dintre consecinţele crizelor  economice şi, adesea, oameni care nu planificaseră niciodată să ajungă antreprenori aleg această soluţie pentru a depăşi situaţia de criză.

Cartea specialistului american în practici antreprenoriale Larry Farrell vă furnizează toate datele necesare pentru a vă gestiona cu succes propria afacere şi a vă asigura, în acest fel, independenţa financiară. În plus, veţi găsi aici exerciţii aplicative şi studii de caz celebre ale unor antreprenori plini de curaj şi inspiraţie, care au riscat şi au reuşit, precum Bill Gates, Walt Disney, Ed Penhoet, Michael Dell. Veţi învăţa toate strategiile prin care vă puteţi transforma ideea într-o mare afacere, iar termeni precum întocmirea planului de afaceri, alegerea pieţei şi a produselor, identificarea potenţialilor clienţi, testarea concurenţei nu vor mai ascunde niciun secret.

Larry C. Farrell, autoritate recunoscută pe plan mondial în domeniul implementării practicilor antreprenoriale, este întemeietorul şi preşedintele The Farrell Company, societate aflată în topul firmelor de consultanţă din întreaga lume şi care acordă asistenţă atât unor companii de renume, cât şi agenţiilor guvernamentale. Firma lui Farrell are reprezentanţe în peste 20 de ţări din Asia, Europa, America Latină şi Africa şi include printre clienţii săi companii celebre precum Coca-Cola, American Express, Toyota şi Nabisco.

Larry C. Farrell este absolvent al Facultăţii de Drept, Universitatea California, şi al Harvard Business School, vicepreşedinte al American Express, preşedinte al Kepner-Tregoe din Princeton, membru în consiliile de administraţie ale The Economic Development Societydin Statele Unite şi The Journal of Strategic Change, din Marea Britanie. Scrie cu regularitate articole pe tema antreprenoriatului în lumea contemporană în paginile publicaţiei Across the Board, iar profilul său antreprenorial figurează în Business Week şi Fortune. Cele mai cunoscute lucrări ale sale din domeniul consultanţei antreprenoriale sunt Entrepreneurial Age: Awakening the Spirit of Enterprise in People, Companies, and Countries (2001), Searching for the Spirit of Enterprise: Dismantling the Twentieth-Century Corporation — Lessons from Asian, European, and American Entrepreneurs (1994).

Cartea "Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (editia Capital)" a fost publicata in categoria Economie / Carte de afaceri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Larry C. Farrell si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (editia Capital) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (editia Capital)" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-256-0
Pagini: 304

Pret Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (editia Capital)