Cum sa comunici cu oricine

Cum sa comunici cu oricine

31,00 Lei
021 316 70 53

ISBN: 978-973-88521-5-0 Numar pagini: 352

Recenzie Cum sa comunici cu oricine

Cartea "Cum sa comunici cu oricine" a fost publicata in categoria Diverse / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.12.2017. A fost scrisa de Leil Lowndes si a fost publicata de editura Amsta Publishing. Se poate cumpara cartea Cum sa comunici cu oricine prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cum sa comunici cu oricine" este de 31 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Cum sa comunici cu oricine

Israelul imaginar
Jean-Christophe Attias, Esther Benbassa
20.71 RON
Nimfomania, viciu sau boala
Carol Groneman
21.00 RON
Folcloristica, vol. I - II
Bogdan Petriceicu Hasdeu
27.25 RON
Secretul succesului la birou
Bob Wall

1. Cum sa comunici cu oricine de BiancaArmean la 31.03.2011

M-am bucurat din plin de aceasta carte. Am citit-o din scoarta in toate scoartele. Mi-a placut la maxim!

Renuntasem sa mai copiez “ideile principale” in agenda special dedicata acestei activitati, avand impresia ca pierd timpul facand notite in loc sa ma las prada mesajului. Am trecut la sublinieri ale textului, desi nu mi-a placut niciodata sa pangaresc in acest fel o lectura. Ma intreb astazi de cate ori va trebui sa o petrec pentru a mi-o insusi pe deplin. Pentru deschiderea apetitului: Bine ai venit in jungla umana! Cand doi tigri isi cauta prada prin jungla si se intalnesc, se uita unul la altul, ingheata. Calculeaza instinctiv: “Daca incep sa suier, sa ma scarpin, sa mestec, cine va castiga? Care dintre noi are instincte mai mari de supravietuire?” Tigrii din salbaticie difera foarte putin de animalele care merg in pozitie verticala din mediul urban si care populeaza jungla corporatista [...] Oamenii incep acest proces uitandu-se unul la altul si discutand.

In lumea afacerilor, in timp ce zambesc si spun “Ce mai faci?”, “Salut”, “Buna” sau “Salve”, de fapt, asemenea tigrilor, se masoara instinctiv unul pe celalalt. [...] Oamenii judeca abilitatile de comunicare ale celorlalti. Desi se poate sa nu stie numele unor studii specifice care au dovedit pentru prima data aceste lucruri, ei simt adevarul: 85% din succesul pe care-l are cineva in viata este datorat direct abilitatilor de comunicare. [...] Astfel, observandu-se unii pe altii cu atentie in timpul unei conversatii obisnuite, devine imediat evident cine este cea mai importanta felina in jungla corporatista. Am reusit sau nu sa deschid apetitul, eu abia astept sa o recitesc.

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Cum sa comunici cu oricine. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Leil Lowndes

Deocamdata in afara de "Cum sa comunici cu oricine", in libraria noastra nu mai avem nici o alta carte a autorului Leil Lowndes.

0213167053