Cu Jamie in Italia

Cu Jamie in Italia

88,00 Lei

Anul apariţiei: 2006; Număr pagini: 336; Format: 18,5 x 24,5 cm; ISBN: 978-973-669-303-9
Colectia: Jamie Oliver

Recenzie Cu Jamie in Italia

JAMIE OLIVER a început să gătească la vârsta de 8 ani, în localul părinţilor lui, The Cricketers, din Clavering, Essex, şi a lucrat cu unii dintre cei mai renumiţi maeştri culinari din lume. În prezent conduce localul Fifteen, unul dintre cele mai bune restaurante din Londra, prezentat şi în serialul de televiziune Jamie’s Kitchen de pe Channel Four.
Jamie scrie pentru revista Delicious din Marea Britanie şi Australia, are o rubrică săptămânală în News of the World şi publică articole în lumea întreagă.
A înfiinţat şi se ocupă în continuare de fundaţia Fifteen, care oferă instruire tinerilor cu dezavantaje. În 2005 a început o campanie pentru îmbunătăţirea calităţii meselor de la şcolile din Marea Britanie. Prin serialul de pe Channel Four Jamie’s School Dinners şi cartea La masă cu Jamie, mişcarea „Feed Me Better“ („Hrăniţi-mă mai bine“) a condus deja la schimbări considerabile în politica guvernului.
Jamie trăieşte la Londra cu soţia lui, Jools, şi cu fiicele lor, Poppy şi Daisy.
pentru a afla mai multe despre Jamie şi această carte.
Italia l-a inspirat pe Jamie Oliver în întreaga lui carieră. Ambiţia lui a fost să străbată această ţară pentru a surprinde însăşi esenţa bucătăriei italiene şi pentru a scrie cea mai bună şi cea mai accesibilă carte de bucate italiană, cu care se poate delecta toată lumea.
„Cu Jamie în Italia“ este rezultatul acestei călătorii într-o ţară a abundenţei. Prezentând peste 120 de reţete nou-nouţe, de la cele de risotto până la fripturi, spaghete sau tocăniţe, şi structurată asemenea unui meniu obişuit dintr-un local tradiţional italian, cartea vă poartă prin toată Italia şi vă oferă ocazia să învăţaţi de la adevăraţii maeştri ai bucătăriei italieneşti: localnicii. Sunt reţete de la oameni pentru oameni, departe de versiunile standard ale bucătăriei italiene. Din Sicilia până în Toscana, pescarii, brutarii şi, fireşte, gospodinele italience vă împărtăşesc reţetele şi trucurile transmise de-a lungul generaţiilor. Dar Jamie nu a adus cu el doar nişte reţete de mâncăruri savuroase, ci însuşi spiritul care face din gătit şi mâncare o parte esenţială a vieţii de familie, în toate regiunile Italiei.
Debordând de căldura şi ospitalitatea adevăratei vieţi de familie, cartea este deopotrivă un ghid culinar extrem de accesibil şi un jurnal de călătorie cu totul unic, din care veţi descoperi savoarea autentică a Italiei şi oamenii care trăiesc acolo. Dacă vă place mâncarea de calitate preparată cu pasiune, nu veţi mai dori să vă despărţiţi de „Italia lui Jamie“.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Cu Jamie in Italia", publicata in 2 categorii, Arta culinara / Bucatarie internationala, Arta culinara / Carte de bucate, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Jamie Oliver si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Cu Jamie in Italia prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cu Jamie in Italia" este de 88 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: italia , jamie

Pret Cu Jamie in Italia

Cu Jamie in Italia